Recenze (53)
Dunkerk (2017)
Jednim dechem...skvělý...
Teorie tygra (2016)
Jasna ukazka o tom, ze lidi se nemeni...kdo chce, tak s tim bojuje, kdo nema silu, preziva...
Pasažéři (2016)
No, mohli zápletce věnovat mnohem víc času...za mě 2*...
Manžel na hodinu (2016)
To je ale krávovina...asi dvakrát jsem se zasmál a proto dávám z milosti 1*...
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Prvni ctvrtina filmu zbytecne zamotana a chvili trva nez se clovek vubec zorientuje...pak se to rozjede...par chyb ve filmu, ale pro fanouska Star Wars je to must...
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Jeden z nejlepsich valecnych filmu, co jsem kdy videl...zacatek rozvlacny, ale druha polovina filmu jeden velky valecny masakr...pribeh silny, umocneny tim, ze je to podle skutecnosti...pro slabsi povahy nevhodny...
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Film paradni, melo to spad a bylo to hezky udelany...jednu scenu s kostrami bojujicimi s monstry bych s prehledem vyhodil...jinak ale v pohode 4*...
Příchozí (2016)
Myslenka vynikajici...tempo na me pomalejsi...kdyby tam nebyl ten "nutnej americkej patos", tak bych i tu 5* dal...
Toni Erdmann (2016)
Přátelé...tohle rozhodně ANO...
Pustina (2016) (seriál)
Ponuré...místy zbytečné dlouhé záběry...ale od poloviny druhého dílu to má i docela koule...zatím mám shlédnutý 4 díly...uvidíme, co se bude dít dál...zatím pohodlné 4*... ... Nevím proč pletou Polsko k Mostecku, kde se to natáčí...tam je hranice s jiným státem...