Recenze (3 394)
Rick a Morty - Mort: Ragnarick (2023) (epizoda)
To byla ale debilita.
Starodávné apokalypsy - Vychází Sirius (2022) (epizoda)
Čekal jsem kdy dojde na slunovrat. Nemusel jsem čekat dlouho.
Starodávné apokalypsy - Cizinec v čase chaosu (2022) (epizoda)
Pyramida v pyramidě umístěná v pyramidě oooo.
Loki - Season 2 (2023) (série)
Velké zlepšení od minulé sezóny.
Loki - Velké poslání (2023) (epizoda)
Vždycky ocením finále Marvelovky, které není založené na bitce s šedými potvorami. Místo toho se tvůrci zaměřili na postavy a emoce a já se bavil snad nejlépe od Endgame.
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Fajn animak s úžasnou vizuální stránkou. Který trošku v mých očích sráží občasná infantilnost. Ale dvojku s Trhačem bych si klidně dal.
Loki - Věda/Fikce (2023) (epizoda)
Tak Loki si dává dohromady partu jak Avengers a nakonec se mu začnou rozpouštět jak na konci Infinity War. Ale dobré to bylo. To jo.
Loki - Srdce TVA (2023) (epizoda)
Paráda. Moorhead a Benson jedou na vlně! Přestávám se bát Daredevila, na kterém prý dělají.
Scavengers Reign (2023) (seriál)
Sci-fi překvapení, na které jsem narazil díky Nerdwriterovi. Jen díky jeho videoeseji na youtube jsem si mohl užít dvanáct dílů xenobiologie, zkamarádit se postavama Azy, Sama nebo Kamena. Jen díky němu jsem viděl hard sci-fi počin roku.
Scavengers Reign - The Reunion (2023) (epizoda)
Parádní konec.