Recenze (450)
Kněžna upír (2007) (TV film)
Skvěle natočený dokument, který mě pohltil.
Leonardo da Vinci: Génius renesance (2010) (TV film)
Hezký dokument o tomto géniovi své doby. Film pojednává jak o jeho malířském nadání, tak i o jeho vynálezech.
John Wick (2014)
Nereálné akční scény připomínající akčňáky z 80-tých let, nevýrazné herecké výkony a celkem nezajímavý děj. Takže za mne horší 3*.
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Divný film. Chvíli bych řekl hrozný ( dokonce jsem ho minule přepl ), ale určité úseky vtáhnou do děje.
Nespoutaný Django (2012)
Ve filmu je vidět spoustu Tarantinovského rukopisu - od scén ukazující děj v minulosti ( připomínalo mě to Kill Bill ), přes přehršel krve a brutálních scén, tak i super hudbu. I děj se mě líbil, herecké výkony skvělé. Trošku mě mrzí nedotažený konec, ale i tak horších 5*.
Výchozí bod (2014)
První půlka filmu není určitě tak zajímavá jako druhá, ale i tak mě film celkově zaujal nápadem a zajímavým koncem. A líbil se mě herecký výkon hlavního hrdiny, celkově sympaťák. Rozmejšlel jsem mezi 3 a 4*, nakonec se přikláním k horším 4.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Podle mne absolutní česká nej komedie, při které se vždy od začátku až do konce smějeme hláškám, které jsou dnes již legendární a člověk je dnes slyší i kolem sebe. Bolek je tady prostě svůj a člověk mu vše věří. Geniální film.
22 výstřelů (2010)
Tak za mne to také není až tak špatný film jak někteří píšou. Dokonce bych řekl, že má slušný spád a atmosféru a Jeana Rena mám tak nějak skoro vždy rád.
jOBS (2013)
Hezky natočený životopis o jednom z největších velikánů 20. a začátku 21. století se skvělými hereckými výkony.
Limit (2010)
Musím říct, moc příjemné francouzské překvapení. Film plný zvratů, akce, drsných scén, skvělá atmosféra, tak i jako v běžném životě zkorumpovaní policisté. Skvělé herecké výkony. Bravo. Řekl bych skoro i 4,5*.