Poslední recenze (7)
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Hned od začátku mi celý ,,svět" Gilmorových doslova uchvátil a pobavil. Ráda koukám na věci, které nejsou jen dramatické a po jejich shlédnutí máte pocit, že chcete jít skočit z mostu ;) proto jse na Gilmorky začala koukat. Zajímal mě vztah mezi matkou a dcerou, který je nakonec tak uvolněný a přesto jsou vždy vytyčené hranice přez které se nejde. Jen pár osob mi přijde zbytečných a někdy mi přišlo, že se děj opakuje, ale jinak jsem spokojená a díky tomuto seriálu i uvolněná ;) a to se moc seriálům a filmům nepovedlo ;)
Noc hrůzy (2011)
Tenhle film mě hodně pobavil. Na nic si tam nikdo nehraje,je to velice uvolněné a poměrně vtipné. Navíc Colin Farrell je v roli upíra Jerryho hodně sexy ;) ale přece jen to není žádný zázrak takže jen ***
Pelíšky (1999)
Českou kinematografii moc nemusím, ale vždy zajásám, když se objeví něco slušného či velmi nadprůměrného. Moje velké zajásání přišlo také v případě filmu Pelíšky. Už od jeho začátku se člověk směje a přestává se smát pouze v pár případech, viz. smrt Krausové atd. Největšímy perlamy jsou samozřejmě hlášky, které zlidověly a ani není potřeba je zmiňovat. Stačí, když se řekne ,,Pelíšky" a každému hned naskočí: "Maršal Malinovskij!", "Proletáři všech zemí........." atd. Určitě je to jeden z nejlepších snímků Jana Hřebejka a také jeden z nejlepší českých filmů, ale i přes to jsou zde úseky,které shledávám nezáživnými a proto dávám ***