Recenze (8)
Akta X - Setkání s příšerodlakem (2016) (epizoda)
Tento díl byl trošku vtipná parodie na Akta X....
Wilsonov (2015)
Vydržel jsem 60 minut. Déle se trápit už nebudu. Odpad
Osm hrozných (2015)
nůůůůdáááá,dlouháááá nůůůdááá.....Za mne nejslabší film od Q.T. hodnotím 2*+
Vybíjená (2015)
Nudný,trapný,utahaný.Po 40 minutách přepnuto.Déle jsem sám sebe už trápit nechtěl.
Jak nežít svůj život (2007) (seriál)
Nevím proč ale připomíná mi to černou zmiji , ale 7×horší ... Fakt nuda.... Být rok 1999 tak dám 2* max.
Jetelín (2016) (seriál)
Raději hřebíkem do oka než toto jetelpeklo
Čarodějnice (2015)
Kdo dal filmu více než jednu * je buď duševně nemocný , nebo bere drogy . A nebo ještě neviděl pořádný horor
Show Leoše Mareše (2015) (pořad)
Podle mne dává Mareš TV Prima tak 300 000kč až 500 000kč za každý díl....To je asi jediný důvod proč to TV Prima vysílá...