Recenze (1 139)
Joker (2019)
One Men Show.
Love, Nina (2016) (seriál)
Tak takové britské miniseriály vždy mohu.
Shtisel (2013) (seriál)
"Merkin" to ultimátně vystihla, takže není co dodat. V podstatě jsem neviděl "víc" židovský a "méně" izraelský seriál než je SHTISEL
Oběť (2019) (seriál)
Připojuji se k ostatním a také doporučuji. Někde na pomezí 4 a 5 hvězdiček, ale za herecké výkony se nakonec kloním k pěti.
Jdi a dívej se (1985)
Na svoji dobu výborné, místy slabší herecké výkony, ale zjevně jde o neherce, trochu prostříhat a bylo by to skvělé.
Dalziel a Pascoe (1996) (seriál)
"DaViD´82" mi mluví z duše.
Kvůli ní hrdinové létají (2018) (seriál)
Objektivně řečeno je to spíše na 4 hvězdičky, ale z mého pohledu seriál brilantně balancuje na pomezí patosu a vtipu, jakou současní čeští scénáristé nezvládají bez trapnosti, při které od obrazovky odcházím nebo vypínám zvuk. Také scény na hřbitovech prostě Izraelci umí. Milé překvapení, které jsem si užil a určitě si na seriál vzpomenu i za pár let.
Terapie - Epizoda 28 (2019) (epizoda)
Herecký koncert Ivany Chýlkové.
Marvellous (2014) (TV film)
Skvělý Toby Jones.
Brooklyn 99 - Série 2 (2014) (série)
Gradující úroveň série.