Recenze (1 142)
The Last of Us (2023) (seriál)
Příliš často jsem využil tlačítko vpřed. Plno vaty a keců, nelogické věci a chování některých postav bijí do očí, o houbě se nic nedozvíme a pořádná vyvražďovačka vlastně proběhne jen v jednom díle.
Luther: Pád z nebes (2023)
Velmi slabé a místy až trapné. Původnímu seriálu to nesahá vůbec nikam.
Chci mluvit se svým agentem! (2015) (seriál)
Tak na tohle se strašně příjemně dívá. Doporučuji.
1923 (2022) (seriál)
Začalo to tak nějak normálně, ale pak se nesmylné reálie jak v Africe tak v Montaně jen stupňovaly. Přemíra zbytečného násilí a nahoty. Jo a "obsah" zde uvedený je totální nesmysl, o pandemii, suchu, prohibici a krizi tam buď nenajdete vůbec nebo jen trapně naznačené. Je to soap opera. Druhou sezónu ještě Ford s Mirren asi podepsali, ale čekám že tam umřou a pak už má tohle v plánu pokračovat s mladými béčkovými herci.
O sirotkovi z Radhoště (1996) (TV film)
Velmi špatná režie, kamera a také herecké výkony.
Životní lekce (2022) (seriál)
Nesouhlasím s recenzí uživatele Tipka. Tenhle seriál není o nesnášenlivosti nebo o armádě, ale o školství a radikalizaci a o tom, že velké průšvihy mají dost často původ v maličkostech a nedorozuměních a že slovo často ublíží víc než ruka. Jde o univerzální téma a není třeba se bát toho, že byste se ztráceli v reáliích minulosti či současnosti Izraele. Pro některé "naše lidi" v ČR může být i v roce 2023 zobrazení školství v Izraeli něco jako jiný vesmír, kdy se studenti ani učitelé se nebojí mluvit o aktuálních věcech a argumentovat, a studium je propojeno s přípravou na vojenskou službu. Příběh je naprosto univerzální. Jde o různé chápání svobody jednotlivce, o radikální polarizaci názorů, kterou dnes vidíme všude kolem sebe, o porušování lidských práv ve jménu zájmů státu a o manipulaci s informacemi v médiích. Není to pro diváky thrillerů, marvelovek a fantasy, kteří se tady prostě nemají čeho chytit. Je to pro ty, kteří se nevyhýbají realitě, přemýšlejí o současném světě. Některé věci jsou jen odkryté a nejdou do hloubky, ale to na prostoru šesti dílů asi ani není možné. Má to bonus ve výborných hereckých výkonech.
Gomora - Série 3 (2017) (série)
Z původně autentického seriálu se stala telenovela.
Král Tulsy - Série 1 (2022) (série)
Velmi dobře odvedená práce, na nic si to nehraje, rád se podívám i na druhou řadu.
Ohnivé ženy (1984) (TV film)
Zpětně po těch letech mi to přijde herecky a scénáristicky - slušně řečeno - velmi nevyrovnané.
Peacemaker (2022) (seriál)
Pár velmi dobrých hlášek, většinou ale průměrné a plné vaty. Za měsíc nebudu vědět o čem to vlastně bylo.