Recenze (1 141)
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Tenhle seriál jsem objevil náhodou a jsem nadšen. 100%. Viděno kompletních 60 dílů v rozmezí cca 2 měsíců. Pro mě jasná jednička v krimi seriálové tvorbě.
Nikdy neprohrát (1978)
Zcela nechápu proč, ale tenhle film mám rád.
Cranford (2007) (seriál)
Výborné a vtipné.
Čtyři lvi (2010)
Skvělé, už dlouho jsem se tak nepobavil
Ashes to Ashes (2008) (seriál)
100% souhlas s komentářem uživatele Toj. Ne že by první řada byla nějaká slabá.... Nechápu, že tahle perla dramaturgům našich TV uniká.
Life on Mars (2006) (seriál)
První série je boží, udělal jsem ji na jeden zátah za večer.
Inspektor Morse (1987) (seriál)
Britská seriálová kriminální klasika, která pravidelně sbírala ceny BAFTA. Zajímavé, jak se to mezinárodní hodnocení velmi liší od toho našeho na zdejším serveru.
Ucho (1970)
Skvěle napsané, úžasně zahrané... Je to radost vidět takový český film./// Dnes 24.11.2019 viděno asi po desáté a stále je to skvělé.
Zvíře (1977)
Viděl jsem 10x a pokaždé mne pobaví.
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Klasika