Recenze (1 139)
Severní vody (2021) (seriál)
Nebylo to 100%, možná ani 90%, ale když to srovnám s tím co se v poslední době tvoří, tak nelze jinak než 5 hvězdiček. V základu souhlasím s rezencí uživatele "Radek99". Pro mě těch 5 dílů bylo naopak přesně tak akorát.
Ochránce - Veřejný nepřítel (2021) (epizoda)
Parádní herecká a režisérská práce jaká se u nás ČR v 21. století moc nevidí.
Brooklyn 99 (2013) (seriál)
Když zapomenu na poslední 8. sérii, tak těch 5 hvězdiček za celý seriál platí.
Ted Lasso (2020) (seriál)
99% souhlas s recenzí od uživatele "Dudek". Dodal bych přesný výběr herců a jejich výborné civilní herectví, radost se dívat. /Update 2023 po 3.sérii - dodal bych, že všechny tři sézóny si udržují plusmínus stejnou kvalitu a minimálně za to si plný počet zaslouží.
Lucifer - Série 3 (2017) (série)
To už jsem dlouho neviděl, že by další řada byla ještě o malý kousek lepší a vtipnější než ta předchozí, samozřejmě se tady bavíme o hodnocení v rámci žánru, ne nějaká absolutní čísla, stále hodně vaty a tvorby umělých konfliktů mezi postavami napříč seriálem, ale prostě ve srovnání s ostatním v rámci oboru "Entertainment" nesporný nadprůměr - 90%.
Čas (2021) (seriál)
1. sezóna - Po delší době velká nová televizní radost, které přišla naprostou náhodou, bez toho, abych věděl o čem to je. A když jsem to včera večer na jeden zátah dal, tak jsem si říkal, že mi to připomíná věci od Jimmyho McGoverna ( Bedna (TV seriál), Accused (TV seriál), Broken (TV seriál)) a nepletl jsem se. Jasná nominace na BAFTU pro Seana Beana. /Update 2. sezóna - o kousek slabší než ta první.
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
Po dlouhé dlouhé době série svého žánru, na kterou byla radost se dívat. Nebylo to dokonalé, ale chybu s ním neuděláte.
Vrahova důvěrnice (2011) (TV film)
Mimořádná věc, zejména po herecké stránce. A nevhodně zvolený překlad názvu, ačkoliv se v rámci obsahu dočkáme náležitého vysvětlení.
Shtisel - Season 3 (2021) (série)
Aktuální třetí řada shlédnuta za víkend a nemám důvod měnit něco na předchozím hodnocení. Určitě je třeba tady pro budoucnost připomenout, že třetí řada se natáčela v Izraeli v období přísných pandemických covidových omezení v roce 2020, nicméně scénář s tím nepočítal a proto v této řadě nikoho v roušce neuvidíte.
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
Film od sousedů, který strčí do kapsy všechny ty naše "české" současné za posledních pár let. Je mi z toho tak trochu smutno. Ano, opravdu famozní výkon Macieje Musiałowskeho. Můžeme se jen ptát, zda by to třeba mladý Donutil zvládl, ale příležitost tady stejně nedostane.