Recenze (1 139)
Bohemian Rhapsody (2018)
Bez té hudby by to bylo jen za jednu hvězdu. Vylhaná pohádka.
Manhunt (2019) (seriál)
1. sezóna - Ano je pravda, že je to poměrně věrohodně a slušně natočené, ale v podstatě nudné - 70%. /Update 2022 - 2. sezóna - O malinský kousek lepší než ta první. - 75%
Vražedná konstelace (2016) (seriál)
1. sezóna - 70%, 2. sezóna - 50%.
Vražedná konstelace - Série 2 (2018) (série)
Do 5.epizody jakžtakž zkousnutelné, ale pak už to šlo z kopce.
Toman (2018)
Není to špatné, ale vadí mi tam hodně věcí a nejvíc ze všeho dialogy - nevěřím tomu, že se tak ve 40.letech mluvilo.
Terapie - Série 3 (2019) (série)
3. řada děsně nevyrovnaná, jak herecky, tak z hlediska scénáře.
Temný případ - Now Am Found (2019) (epizoda)
Ten konec tedy byla ušmoulaná békovina. České titulky od HBO na reklamaci.
MOST! - Epizoda 7 (2019) (epizoda)
Zatím jednoznačně nejslabší díl, už to tady lidi psali - nevěrohodné, chaotické.
Špinavý byznys - Série 2 (2016) (série)
2.sezóna ztratila dech docela a scénáristicky se potácí okolo 50%, místy opravdu, opravdu nelogické a neuvěřitelné chování postav a postup v ději. Doporučuji vynechat tuto část seriálu. A na letošní pokračování už zvědavý nejsem.
Luther - Série 5 (2019) (série)
100% souhlas s "emma53".