Recenze (1 139)
Prolhaní (2017) (seriál)
Tak po takovém úvodu (1. díl) vůbec nemám chuť ve sledování pokračovat. Velmi velmi nudné, resp. dějově zatím převídatelné a herecké výkony slabé. V žádném ohledu "poutavý a napínavý thriller", jak tvrdí reklamní úvodník od HBO. Navíc tu vidím, že se plánuje 2. série...Dodíváno k prstem na převíjení kupředu a na rozdíl od sluníčka si nemyslím, že ukončení první série bylo nějaké náhlé. Joanne Froggatt typově na roli sedí, ale herecky na to absolutně nemá, na rozdíl od Ioana Gruffudda.
Prolhaní - The Date (2017) (epizoda)
Tak po takovém úvodu vůbec nemám chuť ve sledování pokračovat. Velmi velmi nudné, resp. dějově zatím převídatelné a herecké výkony slabé. V žádném ohledu "poutavý a napínavý thriller", jak tvrdí reklamní úvodník od HBO.
Komplicové (2012) (seriál)
4 epizoda je jasný scénáristický odpad.
Všechny prachy světa (2017)
NUDA. A ještě navíc trapný dialogy.
Za každou cenu (2016)
Podstatou film bez děje. Děsná nuda.
Westworld - Dveře (2018) (série)
Ke komentáři uživatele "gudaulin" podstatě nemám co dodat. Naprosto souhlasím. A jen bych doplnil, že "nahotu" 1.sezóny nahradil růst bezúčelného násilí.
Prezident Blaník (2018)
Souhlasím s uživatelem "Radek99". Spíš je otázka, zda při takovém hodnocení to nemají být spíše dvě hvězdičky.
Jessica Jones - AKA Začít na začátku (2018) (epizoda)
Velmi slabý začátek.
Vražda v Orient expresu (2017)
Výtek je mnoho. Ta nejzásadnější jsou dialogy (originální), což mi zrovna u Kennetha Branagha přijde příšerné.
Sněhulák (2017)
Obsazení je opravdu velmi zajímavé, ale možná už tam začíná ta chyba. Raději bych neznámé severské herce, jejich rodný jazyk a formu TV minisérie.