Recenze (1 155)
Úlovek (2009) (seriál)
Skvělý Tom Hardy.
Žiletky (1993)
Jen výborná hudba film neudělá.
Fargo (2014) (seriál)
1. sezóna - souhlas s uživatelem Radek99 - 80%/ 2. sezóna - nejpovedenější "pokračování" letošního roku 2015 - 90% + rehabilitující výkon Kirsten Dunst. / 3.sezóna - 90%/ 4. sezóna - velmi dobré, rozehráno až příliš mnoho postav a ty poslední tři díly to místy sráží dolů - 75%. NICMÉNĚ jako celkem nelze jinak než 5 hvězdiček.
Noe (2014)
O filmu stojí za zmínuje snad jedině to, že potvrdil moji tezi, že Emma Watson je totální herecké dřevo.
Line of Duty (2012) (seriál)
1. série - 90%, 2. série - 90%, ale s výhradou posledních 20 minut, které jsou scénáristicky nezvládnuté, 3.série - 80%, protože už se jen cucá z předchozích dějů, 4. série - a jsme zase zpět - 90%/ 5.série - 80%/ 6.série - 60% - zklamání, nejde o to, že v podstatě jde o pokračování 2. sezóny, ale to schématické vyprávění..., prostě asi bylo třeba v koroně něco natočit...
Ida (2013)
Černobílé zpracování a způsob vyprávění Vás může zbytečně zmást. Nevěřte srovnávání s Tarkovským nebo Bergmanem - s těmi má film málo společného. A rozumím tomu, proč má film takový kladné přijetí v katolických zemích - vyčkejte do konce.
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Bohužel po tom, co se děje v desáté a další řadě je třeba jít až na 2 hvězdičky. Už je to fakt trapné.
Oblomov (1979)
"Na tohle se nedá dívat ani bez zvuku..." - prohlásil velitel a má svatou pravdu.
Ostré jako břitva (2008) (seriál)
1. série - výborná a casting skvělý - 95%, 2. série - trochu slabší - 85%, 3. série - cesta dolů, ale stále velmi dobré - 80%
Mad Dogs (2011) (seriál)
1. série - žádný zázrak, ale místy skutečně zábavné groteskní prvky + můj oblíbený Philip Glenister. Tedy - 75%