Recenze (237)
RRRrrrr !!! (2004)
Docela zábavná komedie s praehistorického prostředí. Autoři sice mohli použít větši fantazii, při vytváření jmen( jméno kámen bylo zezačátku docela vtipné, ale v průběhu času už mi šlo na nervy, ale jinak to šlo.
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Takové docela stylové pokračování. Už to ale není takový dětský film jako byla jednička, už to spíš něco k hororům. Ale pořás se dá na to dívat.
Deset minut života (2005)
Pěkný film , místy i docela zábavný. Nejlepší herecká dvojice, byli ti dva lupiči, podle toho co vtom filmu vyváděli tam byli jenom proto, aby se bylo čemu zasmát.
Něžní zmatkáři (1987)
Pěkná komedie s pěkným hereckým obsazením.
Kronika rodu Spiderwicků (2008)
Docela mě toto zpracování překvapilo. Protože jsem toto dílo četl, tak mě hrozně naštvalo, že se nedržely moc knižní předlohy, jsem sice zvyklý, že se režiséři nedrží moc knižní předlohy, ale tohle už je moc. Jinak pěkný film pro celou rodinu. Na který bych si zašel docela rád znova.
Next (2007)
Pěkný akční film, ten konec mě trochu překvapil, když jsem zjistil, že celou tu akci jenom viděl. Ale jinak docela pěkná podívaná.
Ztraceni ve vesmíru (1998)
Pěkný film na který se dá dívat s celou rodinou.
Den poté (2004)
Krásný katastrofický film, který mi připomněl Drtivý dopad a jiné katastrofické filmy. Prostě nádhera. Když jsem viděl režiséra, tak se přiznám, že jsem čekal dalšího Patriota, ale nic takového se nestalo. Prostě pěkný fim, který varuje před globálním oteplováním.
Vlkodav z kmene Šedých psů (2006)
Pěkné fantazy, které nepotřebovalo ani moc efektů bylo super. Absence efektů mi ani moc nevadila, protože je nahradily výborné výkony herců.
Jak se krotí krokodýli (2006)
Tuto komedii silně nechápu. Od Marie Poledňákové jsem čekal mnohem víc po komedii Stebou mě baví svět. Tahle komedie byla hrozná. Děsně trapné " komické" scény. Prostě nic moc komedie. Jediné co ji udrželo nad odpadem byly písničky Daniela Nekonečného. Jinak celkový propadák.