Recenze (237)
Kletba bratří Grimmů (2005)
Pěkné pohádkové fantasy. Monica Belluci je zde fakt kost. Velmi se mi líbí pohádky bratří Grimmů, proto mě tento film docela sklamal. Jediné co ho tak docela zaachraňuje jsou harecké výkony jinak tu nebylo docela nic zajímavého.
Muž bez stínu 2 (2006)
docela pěkný film s pár pěkně akčnímy scénami, jinak nic moc.
Agenti nula nula (2004)
děsně blbá parodie na agenta 007
Nejkrásnější hádanka (2008)
hodně mi to připomínalo princeznu ze mlejna. Jinak docela pěkné.
Spaceballs (1987)
Pěkná parodie na Star Wars. Která mě velmi potěšila, jako fanouška hvězdých válek. občas sice zde byli nějaké trapné scény, ale moc jich nebylo. Prostě pěkná parodie.
Liga výjimečných (2003)
pěkné až trochu trapné fantasy, jak někoho mohlo zkloubit tolik knižních postav. Podle tenhle film za ni moć nestál. Tak napříkald jeden hrdina zemře když se podívá na svůj obraz, upír se prochází po Africkém slunci jako by se nechumelilo. když se řízne tak začne krvácet. Jediný kdo tomuto filmu udržel trochu stabilitu byl Sean Conery.
Jídlo (1992)
Pořádny film, pro ty, kteří rádi jí. Cajthamlová by se zbláznila, kdyby ten film viděla. Ale já jsem učiněn hlad, když jsem ho viděl.
Mýtus (2005)
Trochu mi připomněl Ramba, když na konci kosil nepřátele a sám, skoro porazil celou armádu. Ale jinak nestál skoro za nic. Ale ta loď na které bydlel a ty efekty( létající rakev, meč) měli taky něco do sebe, ale jinak nic moc.
Skála (1996)
výborný akční film, se vším jak se patří.
Mrs. Doubtfire - Táta v sukni (1993)
Pěkná komedie, která ukáže co je otec schopen udělat proto, aby vyděl děti.