Poslední recenze (22)
Black Widow (2021)
3/5 za humor Davida Harboura :)
Princezna zakletá v čase (2020)
Na české poměry fakt super fantasy 😁💪🏼☺️ pět bludišťáků. Akorát mi tam moc neseděla Eliška Křenková 🤔
Volný pád (1993)
Pět za humor. 😄💪🏼
3/5 za humor Davida Harboura :)
Na české poměry fakt super fantasy 😁💪🏼☺️ pět bludišťáků. Akorát mi tam moc neseděla Eliška Křenková 🤔
Pět za humor. 😄💪🏼