Recenze (300)
Divoké kočky (2000)
S odřenýma ušima, zavřenýma očima a raději bez komentáře :) jedna hvězdička
Helena Trojská (2003) (TV film)
Takovéto prznění řeckých bájí a mýtů nesnáším, proč to ti Američani dělají???
Policajtka (2001)
Vzhledem k tomu, že Jennifer Lopez pro mě není žádná herečka, není pro mě ani tento film pořádným filmem.
Oidipus král (1967)
Uřvané, nudné a zbytečné... Jediné pozitivum: i tento film má naštěstí konec...
Pobřežní hlídka: Havajská noc (2003) (TV film)
:D Tohle bylo naprosto úžasné :D Už dlouho jsem se takhle nezasmála, jakmile někdo promluvil :D A už dlouho jsem se takhle nenasmála jen díky tomu, že někdo (Pamela) sedí a "medituje". Jako komedii o houpajících se silikonových prsou a kolagenových rtech doporučuju :)
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Tohle je prostě děs, který mě straší kdykoli omylem zapnu televizi v odpoledních hodinách. ble :(
Vnitřní nepřítel (2005)
Proč takové filmy vůbec existují?!
Teletubbies (1997) (seriál)
Blé, chudinky děti, ještěže za mě byly občas i hezké pohádky a ne jen takovéhle ******...
Python (2000) (TV film)
No vzhledem k tomu, že normálně trpím hodně velkou fobií z hadů a nemůžu je vidět ani na obrázku, tak musím říct, že tohle se podobá hadovi asi tak jako moucha velrybě... Hrůza, i Cesta do pravěku, která je půl století stará měla mnohem lepší efekty.
Tak jde čas (1965) (seriál)
Jako nástroj teroristů by to napáchalo nebývalé škody! Představte si třeba celodenní týraní sledováním tohohle. Brr