Recenze (460)
Bod zlomu (1950)
3-4
Bohumil Hrabal „Takže se stalo, že...” (2014)
2-3 / forma dost přehlušuje obsah, což je škoda
Boj o koláč (2015) (pořad)
zatím 3-4 / viděla jsem 2 díly / většina zúčastněných mě baví
Borgman (2013)
Po nadějném začátku docela slabota... Po skončení filmu jsem trochu litovala, že jsem se na to vůbec dívala.
Bourneovo ultimátum (2007)
Po 5 letech od zhlédnutí hodnotím... a těším se na The Bourne Legacy. EDIT: Bourneův odkaz zklamal. 3*...
Bourneův odkaz (2012)
Bohužel zklamání. Nedosahuje kvality ani jednoho z dílů trilogie. Víc v chystané recenzi (25fps.cz).
Bratranec Pons (1973) (TV film)
"Ta by vás mohla kojit ještě teď." --- hláška jak bejk. (Pro potřebný účinek je nutné znát kontext :) // Jinak depresivní záležitost se skvělými hereckými výkony . Co se hudby a zvuku týče, ale i některých záběrů, to byl docela experimentální počin. Některé zvuky (vzdechy) by se lépe hodily spíš do eroťáku než do historické TV inscenace, ale jinak dobré.
Bratři Bloomovi (2008)
Rozhodně nedoceněný film.
Broadchurch (2013) (seriál)
3-4 Pro mnohé velké lákadlo David Tennant odvedl solidní výkon, ale jinak spíš lehké zklamání.
Bublina (2005)
Zdařilé. Film mohl (aspoň podle mě) skončit v momentu, kdy šéf v továrně říká, že tam bude pracovat Kyleova matka... Protože v té chvíli, jak tam byl záběr na Kylea i na ni, tak jsem měla pocit, že se mohlo jednat o nějaké spiknutí... (i když je to samozřejmě hloupost) Brala bych to víc nedořečené...