Recenze (12)
Amélie z Montmartru (2001)
Takový film jsem teď přesně potřebovala. Milé a zábavné vyprávění mě do sebe vtáhlo a nepustilo. Audrey má skvělý kukadla a moc dobře se na ní kouká. Skvělá hudba , kamera , prostě kouzelné.
Bukowski: Born into This (2003)
Miluju Bukowského celým svým srdcem. A díky tomu že jsem se dozvěděla že byl milý , sympatický a velmi emotivní mě nutí ho mít ještě raději.
Klub rváčů (1999)
Brad Pitt je v těch starších rolích prostě brilantní. Možná by film mohl být o trošku kratší. Prostředek byl trochu natahovaný, ale jako celek nemám co bych vytkla. Konec jsem absolutně nečekala a ještě asi 10 minut po titulkách jsem koukala na obrazovku co jsem to viděla.
Vlk z Wall Street (2013)
Teda ten Leo dokáže zvednou hodnocení jen proto, že ve filmu prostě je. Tohle je věc co nikdy nepochopím.
Ajťáci (2006) (seriál)
''I'm Disabled!''.........Kam se hrabou všechny sitcomy.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tak to je ten můj top film. Kvůli tomuto filmu jsem začla zbožňovat toho perverzáka Tarantina.
Švýcarák (2016)
Vlastně to mělo takovou tu myšlenku že pokud nebudeme žít každý den naplno jako kdybychom nebyli. A podle mě ta myšlenka byla originálně zpracována. Herecké obsazení potom byla už jen třešnička na dortu.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Skvělé vyvrcholení série.Větší akce a počítačové efekty jako nikdy. Jen mě mrzí že trochu víc zastínily příběh našeho milého Froda.
Rambo: První krev (1982)
Rambo který je ještě o vážném tématu kterým je svoboda. Další díly jsou jen mlátičky a střílečky.
Spalovač mrtvol (1968)
Tak to... to bylo něco. Ještě teď mám husí kůži s hereckého výkonu Hrušinského.