Oblíbené filmy (5)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tohle si představím pod názvem kult.Tarantinův scénář nemá dakleko ke genialitě a Travolta se S.L. Jacksonem to rozjíždějí na plné pecky.Samozřejmě i ostatní postavy vedle nich nezaostávají.A punc celému snímku dodává asi nejlepší dabing,který v čechách kdy vzniknul.Dvojice Rhames-Vydra,je stejně jako Funes-Filipovský nenahraditelná.Na své si samozřejmě přijdou i fanoušci Umy Thurman či Harveyho Keitela,jehož pan Wolf asi navždy zůstane na vrcholu všech gangsterských uklízečů a který dosahuje na lesk samotného Viktora Čističe.Přidejme ještě teď již legendární soundtrack a máme tu něco co už asi nikdo(ani sám Tarantino) nikdy nepřekoná.
Mafiáni (1990)
Překvapivě skvělý Ray Liotta a jako vždy perfektní Robert De NIro.Ovšem nad oběma nejvíc vyčnívá excelentní Joe Pesci,jemuž role zuřivého,sadistického skrčka Tommyho padla jako ulitá.No a když k tomu všemu ještě přičteme vypravěčství mistra tohoto žánru Martina Scorseseho,tak nám vyjde Gangsterský epos který patří na samotný vrchol krimi-filmů všech dob.
Zelená míle (1999)
Jeden zmála filmů,který mě i přes poměrně solidní stopáž nenudil ani na vteřinu.
Spáči (1996)
Knižní předloha je totálně nadupaný,strhující nářez.Film pokračuje přibližně ve stejné kvalitě,jenže samozřejmě celý oběm knihy nešlo nacpat do jednoho filmu.Vynikající výkony všech zůčastněných,no prostě chuťovka.
Je třeba zabít Sekala (1998)
Nevim co se mě na tomto díle líbí nejvíc...Vizuál? Herci? Scénář? Nevim prostě jasný bůr!!!