Recenze (459)
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Mám ráda když se tvůrci snaží o autentičnost a tady jí bylo požehnaně, užili jsme se dvě hodinky tvrdého námořního chleba a by to chleba sytý.
Smrtonosná past (1988)
Now I have a machine gun!:PP Výborná akčňárna a víte proč? hrdina má svaly je s ním prča - padouch má mozek a sexy hlas...Sorry Bruce, Alan has won this round for me:)
Dokonalý trik (2006)
Ten filmík se mi líbil, ale jelikož jsem první viděla Inception, tak už asi necítím ten wow efekt...prostě inception bylo pro mě o kousíček lepší...The Prestige je výborný film, hrajou zde skvělí herci, ale zatím co u inception můžu pořád přemýšlet, co za tím vším bylo, tak u dokonalého triku nemám tu možnost...3a 3/4 *
Cranford (2007) (seriál)
Výborná Judi Dench v klasickém period dramatu, které nás nechalo nahládnout do všedního života malého Anglického maloměstečka. Přijíždí mladý doktor a klevety se začínají šířit...ano nahlížíme hlavně do života starších neprovdaných žen, vdov a manželek. Opravdu si na seriálu vážím toho, že nám neukázal jen lásku, ale také smutek a smrt, která v té době byla více než běžná....
Manželky a dcery (1999) (seriál)
Další Period drama, která potěší ženské srdce - jeho jedinou náplní je sňatková politika, vztahy a pletichaření:)Ne, teď zcela vážně... Celý seriál mi přijde místy dost dlouhý, ne, že bych se nebavila dobře, ale jaksi mu schází spád...trošku zklamání...nicméně se mi líbilo herecké obsazení, zejména výborný Michael Gambon, ale také Justine Waddell v roli Molly. Ze všech period dramat natočených podle Elizabeth Gaskell bych ráda vyzdvihla "North and South", to mi přišlo zatím jako nejlepší...
Twilight sága: Zatmění (2010)
Dlouhé, nudné...občas neúmyslně vtipné...
Stmívání (2008)
Bohužel jsem to viděla, ale pod vlivem se to dalo dokoukat....
Počátek (2010)
Do you wanna dream? Don´t forget your totem...Opravdu výborný filmový zážitek, Nolan se stává mým oblíbencem. Tento film má pro mě vše co má mít...skvělé herce, skvělý scénář, režii a také výbornou hudbu (Zimmer). prostě pro mě čistých 5...a díky za Ariadné:)
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Už jsem viděla opravdu lépe adaptované knihy, filmík mi nesednul - moc pozměnili scénář v místech, kde to opravdu nebylo třeba, určité dějové sekvence bych vynechala a dala bych více prostoru osobnostem Mikaela a Lisbeth...v určitých pasážích filmu jejich motivy a činy vyzněly jaksi prázdně. Ano, vím, že adaptovat knihu není lehké, takže proto tři ***, knížka sama by dostala ****
Ošklivá slečna (1959)
Výborní herci, výborná kamera využívající kontrastu světla a stínu, toto komorní drama mne opravdu zaujalo. Téma téměř současné...