Recenze (365)
Total Recall (2012)
Skvelý vizuál a nekonečná akcia. Bohužiaľ práve tá nekonečná akcia a slabo využitý potenciál postáv spôsobujú u mňa nižšie hodnotenie. Škoda skvelej šance...
Jak porodit a nezbláznit se (2012)
Ale no film mi poskytol presne to čo som od neho čakal. Príjemná komédia na sobotné poobedie, ktorá neurazí a často rozosmeje...
Amazing Spider-Man (2012)
Ale áno nový Spiderman ma veľmi potešil a už teraz sa teším na jeho pokračovanie...
The Day the Earth Stopped Masturbating (2012)
Celkom pobavilo. Na krátkometrážni film zábavné a kvalitné :)
Zlo mezi námi (2003)
Skvelý film a šikane a jej znášaní. Herecké výkony, kamera excelentné. Jediné čím som ostal zaskočený bol príliš jemný koniec filmu, ktorý mi vďaka postupnej gradácii nebol úplne po vôli. Inak však skvelý film.
Sociální síť (2010)
Veľmi pútavý a zaujímavý film o ľudských vzťahoch a že ani peniaze ti neprinesú do života to najdôležitejšie...
Králova řeč (2010)
Skvelý film. Veľmi zaujímavý pohľad na kráľovskú rodinu. Herecké výkony fantastické.
RocknRolla (2008)
Príjemné osvieženie sobotňajšieho večera. Film, ktorý nesklame avšak nie je to ani nič čo by spravilo dieru do sveta. Zaujal ma hlavne skvelý Mark Strong.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Skvelé zakončenie série. Samozrejme našli by sa chyby v porovnaní s knižnou verziou ale všetko je odpustiteľné keď zoberiem v úvahu všetky klady. Film fungoval fantasticky. Vidieť, že si to herci užívali a tak to aj vyzeralo. Nemám vážnejšie výhrady...
Zkažená mládež (2007)
Trošku brutálne /miestami/ ale aj tak veľmi zaujímavé.