Recenze (110)
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Musím říct, že jsem na tenhle film šel se smíšenými pocity a očekáváním že to nebude stát za moc. Ale nakonec jsem byl příjemně překvapen. Skvěle zvládnuto po filmařské stránce, film je obsahově přesně takový jaký bych (podle knihy) čekal. Po (pro mne) slabším minulém dílu zde mám něco co dosahuje kvality Vězně z azkabanu...
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Ač mám tuto serii rád, tento díl mně zklamal. Poslední dva díly jsou ukázkou toho, proč nedělit původně zamýšlený jeden díl na dva... 2/3* pro mne nejslabším dílem.
Jak vycvičit draka (2010)
3/4
Jeskyně (2005)
Mně se to docela líbilo:) 2-3*
Jump street 21 (2012)
Normálně bych dal 4*, ale díky tomu, že je to pro mne překvapení roku, tak proč nebýt velkorysý... opravdu jsem se u tohohle filmu bavil, cameo Deppa je taková třešnička na dortu:)
Jump Street 21 (1987) (seriál)
ale jen že si pamatuju, že když jsem to viděl, tak mne to bavilo. teď už asi nekoukatelné;)
Jurský svět: Nadvláda (2022)
První půlka je jako by to byla Bondovka, kde místo padouchů jsou dinosauři, druhá půlka Indiana Jones naroubovaný na Jurský park. Potěší výskyt všech hlavních postav obou serií, ale jinak nic.... příliš se to odchýlilo od původního konceptu.... takhle to smrdí variací na nekonečnou serii Walking dead, ovšem jen s dinosaury místo zombíků....
Kick-Ass (2010)
Slabší 4*. Trojkový film s několika pětihvězdičkovými momenty! Při koukání jsem si v duchu řekl, že takhle měl fungovat "Wanted", vzpomněl jsem si na Matyldu z Leona a chrochtal si při skvělé hudbě. Jen mi někdy vadily nelogické věci... Předlohu neznám.
Klub rváčů (1999)
Jak tomuhle může dát někdo něco jiného než 5*???
Kniha přežití (2010)
2/3