Recenze (281)
Vampire Hunter D (2000)
Pro mě anime no.1
Mazel (2012)
Příjemná oddychovka v nepříjemnym Karlovarskym počasí.
Tohle není Kalifornie (2012)
Zajímavý osud Paniky, který šel z extrému do extrému a vždy naplno, což nakonec většinou nekončí happyendem. http://www.youtube.com/watch?v=zm27bsH2LOQ
Kněz Léon Morin (1961)
To nejlepší co jsem viděl na 47.MFF Karlovy Vary, což jsem poněkud nečekal.
Doteky osudu (2012) (seriál)
Kdo hledá, najde
Blue Valentine: Milostný příběh (2010)
You Always Hurt The One You Love
Neuvěřitelně hlasitě & nesmírně blízko (2011)
S knihou se to nedá srovnávat, ale co jako
Hugo a jeho velký objev (2011)
Pohlazení od Mistra
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
Never better
Strom života (2011)
What was it you showed me?