Recenze (98)
Pohotovost (1994) (seriál)
Nejlepsi serial z nemocnicniho prostredi, vic neni treba dodavat.
Roseanne (1988) (seriál)
Halloweenske dily me bavily nejvic :)
Deník Bridget Jonesové (2001)
Romace o takove neobycejne a v podstate tuctove zene, jakych beha po svete hodne (a to je dobre). Tim si zrejme ziskal film hodne velkou popularitu o neznejsi casti publika..
Nezvratný osud (2000)
Tak tomuhle se rika originalni napad. Chytre a v mnoha momentech sokujici. Napriklad scena v koupelne, kdyz si rikate uz uz a ono furt nic a pak najednou se to stane. Velke prekvapeni.
Zítřek nikdy neumírá (1997)
Asi nejslabsi z Brosnanovych Bondovek
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Jedna z nejlepsich ceskych komedii se spoustou nezapomenutelnych hlasek od hlinika az po schuzku na hrbitove..
Šestý smysl (1999)
Chvilemi hodne mrazive. No a ten konec me dostava ikdyz jsem to uz kolikrat videl a znam ho
Znamení (2002)
Zklamani. Nemuzu odpustit mimozemstanum tu jejich zabednenost, ze leti takovou dalku na planetu s 2/3 vody na svem povrchu a pritom je pro ne voda jako kyselina.
Šílený Max (1979)
Nejak jsem tomu neprisel na chut..
Homolka a tobolka (1972)
Nejslabsi dil trilogie. Krapet preplacane, lepsi bylo kdyz se film drzel komorni atmosfery