Recenze (98)
Falešná hra s králíkem Rogerem (1988)
Snad prvni (pro me urcite) spojeni realneho filmu s animovanym. Vyborny Bob Hoskins v roli soukromeho ocka. Skvely animaci. No a samozrejme nemuzou chybet vychytavky z dilen Acme :)
Pluto Nash (2002)
Cim novejsi film Eddieho Murphyho tim horsi. (Trochu ho ted zachranili Dreamgirls)
Kdopak to mluví 3 (1993)
Tak tohle uz vazne nebylo nutny
Kdopak to mluví 2 (1990)
Sice nastavena kase, ale porad je to jeste koukatelny. Valerie Zavadska (aspon myslim) co by daberka male holcicky byla super :)
Kdopak to mluví (1989)
Vtipne, vicemene originalni. Travolta a Alley se k sobe hodi..
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
Vyborne, dokonale, Donutil rulez :) bravo
Xena (1995) (seriál)
Ten jeji krik a ta kulata litajici vec co zabije 10lidi najednou me dostavaly :)
Pelíšky (1999)
Jedna z nejlepsich komedii vubec (imho lepsi nez S tebou me bavi svet). Mnozstvi hlasek, situaci, at uz absurdnich nebo zcela realnych. Plejada ceskych herecky es. Co vic si prat. Dokonale.
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Vyborna komedie se spoustou hlasek a gagu. Proste klasika, holt dobrej oddil..
Krok za krokem (1991) (seriál)
Skvely oddychovy serial, bezvadne postavy (Cody, Dana, pozdeji Jean Luc a Rich).