Recenze (155)
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Moc si nelibuju v podobných filmech o superhrdinech atd..., přesto jsem to dokoukal bez větších obtíží. Takže vlastně Bravo. :)
Zakázané království (2008)
Snad první film kde je Jackie Chan a dá se na to koukat.
RocknRolla (2008)
Opravdu praštěnej film u kterého jsem se pobavil. Navíc v něm hraje, jak jinak než rusáka, K.Roden.
Ve stínu Beethovena (2006)
Průměrný snímek o konci života jednoho geniálního skladatele. Nic víc ani nic míň. Pro někoho zajímavé pro někoho ne. Dle mého názoru je např. Amadeus o hodně lepší.
Polární příběh (2007)
Krásné unikátní záběry, ale jako film mě to moc nenadchlo.
Street Kings (2008)
Koukatelný akční snímek, který mě vůbec nenadchnul, ale také ani neurazil.
Gauneři (1992)
50% - Film, ve kterém se neustále jen kecá a kecá a moc se toho neděje. Pár hlášek dobrých, to jo, ale jestli někdo tvrdí, že je tohle lepší než Pulp fiction, tak s ním rozhodně nesouhlasím.
Tvrdé palice (2008)
50% - Mimo jednu dvě scény a povedenou historku z války, jsem se prakticky nezasmál. Nezachránila to ani Renée Zellweger a už vůbec ne George Clooney. Jeden z filmů, který si už rozhodně nikdy nepustím. Leda snad omylem :)
VALL-I (2008)
Pěkné animace celý film nezachrání. Wall-E byl sice roztomilý, ale to je asi tak vše. Příběh slabota.
Generál Patton (1970)
50% - Co k tomu říct, rozhodně jsem čekal spousty válečných scén a náhled do geniálních plánů světoznámých vojevůdců (minimálně Pattona). Místo toho onen slavný generál jezdil půl filmu po památkách, protože neuměl držet jazyk za zuby. Pobavila mě ovšem scéna, kdy si měl Patton připíjet s ruským generálem a odvětil, že z žádných sovětským bastardem si připíjet nebude, to zase jo. :)