Poslední recenze (110)
Gentlemani (2019)
Kdybych nevěděla od koho to je, tak si tipnu Tarantina, taky taková komiksová chujovina. Ale jako jo, tři hvězdy, někdy to bylo napínavý. Nejhorší byl českej dabing, to se nedalo poslouchat, hlavně co bylo trapný byl propletenej charakter šlechty a zároveň tvďácký podsvětí.
Jedeme na teambuilding (2023)
I já, která nejsem náročná na filmy, jsem měla co dělat abych dokoukala a stejně jsem po půlhodině různě odbíhala, fakt se na to nedalo dívat.
Grinch (2000)
Je zajímavý, že když jsem byla mladší, filmy s Jimem Carreym nesnášela, nemohla jsem ho ani vidět a teď... čím jsem starší, tím víc mně přijde vtipnější a filmy s ním mám ráda i když to jsou voloviny. :)