Oblíbené filmy (10)
Návrat do budoucnosti (1985)
Návrat do budoucnosti II (1989)
Návrat do budoucnosti III (1990)
Zakázané království (2008)
Tento akcni-fantasy snimek se mi libi.Zapletka s magickou holi neni spatna.Urcite si tento snimek 3 hvezdy zaslouzi.Chan zde predvadi docela hodne akce a souboje jsou zde rovnez dobre...Chan zde ma vlastne dvojroli a to jako vousaty starec v pujcovne dvd a jako cinsky opily mistr.Fantasy prvky jsou zde vyborne a filmove efekty zdarile.Tento snimek je plny akce a napeti...Za me 60 procent!
Sám doma (1990)
Davam 85 procent,hlavne za Kevina.
Kšefty s tátou (1994)
Proc ne?Mel jsem tento snimek rad jako dite.I dnes si ho rad pustim...Davam 3 hvezdy a 50 procent.Culkin je zde dobry.Jeho docela povedeny film.Komedie,ktera pobavi i potesi...Slusne momenty to i ma.Poenta s pokladem ujde.
Z džungle do džungle (1997)
Jako dítěti se mi to líbilo.Dávám 3 hvězdy a to hlavně za komiku a výkon Tima Allena.Najde si jakoukoliv generaci...
Kapitán Ron (1992)
Tento film me docela zaujal a neni spatny.Martin Short v roli otce,co se plavi na lodi je celkem dobry.Plavi se zde se svou rodinou a kapitan Ron coby mirne sileny namornik je Kurt Russell.Davam tomuto filmu 60 procent.Komedie na destivy vikend.
Rošťáci (1985)
Vyborny snimek a nostalgie z detstvi...Dobre me tento film pobavi i po letech...Piratsky poklad je cilem vypravy party kluku a holek a prostrednikem je jista stara mapa.