Recenze (46)
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
Velkolepě zvládnuté inovační metodou nasrat a rozmazat.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Navoněná bída.
Gotham (2014) (seriál)
Ze všech seriálů podobného typu /Arrow, Flash, Iron Fist, Daredevil atd. atd./ pro mě asi nejzajímavější a nejzábavnější.
Příběh rytíře (2001)
Ten film nestárne.
Extinct (2017) (seriál)
Bohužel, tohle se moc nepovedlo, občas jsem u toho i usnula - obvykle u neskutečně nudných scén z minulosti.
Versailles (2015) (seriál)
Bylo by to za tři, ale jednu hvězdu navíc musím dát za herecké obsazení a výkony, hlavně pánové se moc povedli.
Čas zabíjet (1996)
I po letech pořád slušný, i když v závěru trochu diskutabilní film, čtvrtá hvězda za herecké obsazení a výkony.
Dresden (2007) (seriál)
Nevadilo by mi, že se seriál nedrží knižní předlohy, prostě mě nebavil a mrzí mě to tím spíš, když si uvědomím, jaký by mohl být. Škoda.
Pasažéři (2016)
Jako toaletní papír, použít a spláchnout.
Chart Show (2017) (pořad)
Je to špatný, je to špatný, je to.....Slizký a užvaněný Bouček se slovní zásobou desetiletého dítěte, Hrdinka, bože to je sestava. Že je Pokondr v každé kravině, to nepřekvapuje, ale Brzobohatý a Farna? Myslela jsem, že mají lepší vkus. Příšerný a falešný Lunetic, božský Kája...Těch pár ukázek opravdu dobrých písniček to nemohlo zachránit, pokud je 90 minut ze sta trapných, něco je hodně špatně.