Recenze (371)
Tabáková spiknutí (2006) (TV film)
Zajímavá fakta a blbost lidí.
Zaklínač (2001)
Jedná se o sestříhaný seriál. A působí dosti zmateně. Lepší je pustit si seriál, který má 13 dílů.
Zlatokopky (2019)
Z celého filmu stačilo shlédnout jen 3 minuty a to kvůli zadku JLo. Zbytek byl nekoukatelný.
Gentlemani (2019)
Sbal prachy a vypadni, Podfu(c)k a teď Gentlemani -> skvělé obsazení, kvalitní a zajímavý příběh, skvělý britský humor = Skvělá zábava a zatím vždy skvělý Guy Ritchie.
Takoví normální zabijáci (1994)
Chápu, co snímkem chtěli říct Světu. Ale v roce 1994 jsem to neviděl a dnes po 26 letech mi to přijde jako film z jiné planety.
Vlastníci (2019)
Jako tohle jo! Po dlouhé době spokojenost s českým filmem. Mělo to pár pomalejších scén, ale celkově dobré obsazení, námět a hlavně jsem se upřímně zasmál.
Pół Wieku Poezji Później (2019)
Odkaz na film - https://www.youtube.com/watch?v=5GLtk2cLRu4&t=1s
Rozčarování (2018) (seriál)
Futurama je dobrá, Simpsonovi jsou lepší, ale tohle je přesně podle mého gusta humor.
Lví král (2019)
Raději anime.
Joker (2019)
Posledních 30 minut se nese ve velmi svižném tempu a proto si Joker zaslouží 4*. Nechci porovnávat Phenixe a Ledgera oba tomu dali svůj pohled a herecké umění, ale Temný rytíř to byla úplně jiná liga ve všech směrech.