Oblíbené seriály (9)
Mentalista (2008)
Dexter (2006)
Cirkus Bukowsky (2013)
Případy 1. oddělení (2014)
První série se mi dost líbila. Oproti té druhé zde byly i momenty ze soukromí jednotlivých kriminalistů a nechyběl lehký humor. Druhá série se striktně zaměřila na náměty dle skutečných případů a jinak okolo chladno. Zřejmě snaha tvůrců udělat jakoby zahraniční kriminálku v temnějším podání. Třetí řada nabrala vztahové problémy na pracovišti a gradovala tím napětí nad rámec kriminálního případu.