Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Akční
  • Komedie
  • Krimi
  • Horor

Recenze (692)

plakát

Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011) 

No, jak to slušně napsat... první díl měl docela slušnou první hodinu a celkem obstojný konec. Tábornictví "mezi" stálo s pokusem o tíhu pubertálního dospívaní tak nějak za prd. Minimálně kvůli scénáristovi a Radcliffovým hereckým schopnostem. Dvojka má celkem svižný start a docela se dobře drží po 2/3 své stopáže, Pka má po dlouhé době Harry ukázat trochu existenčního mumlání a jde to zase do kytek. Škoda, mohl to být jeden delší ale kvalitní film, kdyby někdo nebyl megaloman.

plakát

Selský rozum (2017) odpad!

Jediná pravdivá věta z celého dokumentu: "Lidé mají rádi pohádky". ... "Motiv převleku. Ten se v těch pohádkách objevuje. Někdo, kdo se vydává znova a znova za někoho jiného, tak aby se to líbilo těm, ke kterým mluví." Otevřené konstatovaní Jakuba a Zuzky o vlastních kvalitách.

plakát

Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017) 

V rámci současného Hollywoody autorský solitér, s poměrně netradiční prací s příběhem a s postavami. Některými řešeními mi lehce připomíná Temnou řeku, jinými alternativy ve stylu Farga. Problém vidím v celistvosti. Žánrová a formální neukotvenost není na škodu, je tím co film tvoří zajímavým, ale zdá se mi, že je důsledně aplikovaná jen v "centrální" části filmu, kde, aspoň tak se mi to zdá, supluje příběhovou propracovanost. ... Vidět určitě neuškodí, otázku co se zbytkem si každý odpoví sám.

plakát

V Bruggách (2008) 

Když vypustíme Bruggy, a nějaký to hláškování, tak zůstane celkem hloupý film.

plakát

Dobrou, mámo (2014) 

Jeden z nejděsivějších filmů, který jsem kdy viděl ... na sračky místních rozumbradů o průhledné pointě by se měl divák zvysoka vysrat ... Perfektní filmařina gradující vyprávění přes najistotu, hrůzu až ke konečnému gradujícímu zděšení. ...

plakát

Pozdě na hněv (2016) 

Existenční, místy skoro avantgardní, rozprávka o pomstě. Hollywood by příběh zprznil do předvídatelné řezničiny, španělé z něj udělali osoby a originální útvar.

plakát

Blade Runner 2049 (2017) 

Že by zklamání roku? Filmařská preciznost stojí v opozici k narativní prázdnotě a naivitě, polopatičnosti a doslovnosti, neschopnosti "uchopit" a "přirozeně" převést. Novému Blade Runneru chybí ucelenost vyprávění, respektive sdělení. Exteriérové a interiérové tematické linie se se sebou tlučou, jako interiérová vztahová vyprázdněnost a parcelace na nejmenší možné jednotce a exteriérový pokus o postapo. Vztah jedince ve společnosti a status společenských vztahů (tematická linka z původního BR) funguje na úrovni android -hologram, téma android-člověk místo doplnění a vlastně rozšíření na univerzální rozměr fikčního světa je jen v povrchních konturách (a hloupě jednostraný)... A co mě štve nejvíc? Doslovnost. Divák/příjemce je tady za úplnýho blbce, kterému se musí vše polopatě říct. Minimum prostoru pro vlastní invenci ...A tak dál; bla bla bla.