Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Akční
  • Komedie
  • Krimi
  • Animovaný

Recenze (355)

plakát

Hap & Leonard (2016) (seriál) 

S01: H&L je náhodou fajnová odlehčená buddy "fargovina“ se slabšími dialogy, pomalejším tempem a sledováním jediného dění. Určitě to není nic extra utahaného, jak se nám tady nějaký expert snaží namluvit (zase nějaký ko*ot, co rád demotivuje lidi po jednom díle). Pro ty, kdo potřebují akci a hektolitry krve od začátku do konce, no dobře, to nebude, protože toho si užijeme “až“ v druhé polovině. V prvních třech ep. sledujeme plánování a nalezení pokladu, v posledních třech ep. následek toho. Do toho dobová buranská/jižanská atmosféra osmdesátek se stálým debatováním o následcích šedesátek, párek psychopatů, přičemž ona jak vystřižená z nějakého grindhouse revenge BDSM porna a on jak profesor historie... k tomu vděčné obsazení (Ch. Hendricks, M. K. Williams... i ten J. Purefoy)... prostě pohodys. Do další řady snad zapracovali na dialozích, ať je tam ten buddy humor víc cítit a ať jsou ti čtyři bludišťáci stoprocentní.

plakát

Morgan (2016) 

Teda na to jak to je už poměrně ohraný, prvoplánový námět, Kate Mara se mi nelíbila, scény na pěsti jsou na pěst (naštěstí jsou jen dvě), úplný závěr jsem měl přečtený už v první půlce první půlky druhé třetiny filmu, ne-li dřív, tak se mi film líbil a bavil. Za pochvalu stojí vizuál a Anya Taylor-Joy (aká to náhodička, že před Morgan jsem se díval na The Witch. Tststs. Každopádně sledovat tento ufonsky roztomilý ksichtík do budoucna... teda do té doby, než skončí u Marvelu), no a celkově casting je v klidu. Čtu tady, že se postavy chovají hloupě. Toho jsem si nevšim. Iracionálně ano, ale ne hloupě... řekl bych, že to je tak nějak taky myšlenkou toho filmu, že není tak lehké se emočně odprostit od výtvoru jen proto, že “to“ není “živé“, a podle toho se racionálně rozhodovat... nebo tak něco :)

plakát

Správní chlapi (2016) 

Kurec, po pár měsících, kromě mrtvé hérečky, vůbec nevím o co tam šlo. Ale že jsem se u těch dialogů a Goslingové komediální přetvářky nasmál do tónin šimpanzího nadšení v říji, si pamatuju dobře.

plakát

Westworld (2016) (seriál) 

HBO se chytlo konečně scifi... Možná trochu roztáhlé, ale jinak super. Teď už od hbo něco z vesmíru a můžu umřít.

plakát

Quarry (2016) (seriál) 

Ten případ, kdy se člověk po skončení Banshee těší na novou chuťovku od Cinemaxu (určitě nečeká nic moc podobného, akčně našláplého) přesto dostane nudný příběh v podání naprosto nudných až krajně nesympatických postav = co se jim stane, co s nima bude? Nezájem!. A když je to v největší míře případ hlavního hrdiny, tak tomu nepomůže ani jinak luxusní filmařina s dobovou, syrovou a uvěřitelnou atmosférou. Zklamání (hype) roku (společně s The Night Manager). Poslední dva díly setrvačnost největší, a to jen kvůli tomu, abych to mohl náležitě zdrbat. Ruce pryč!! Na druhou řadu by se jim trailer musel hodně povést, aby mě zlákali. Naštěstí má Cinemax jiné esa v rukávu.. Micronesian Blues

plakát

Pozůstalí (2014) (seriál) 

S01;S02: Magořina od jednoho z předních tvůrců LOST, z HBO produkce a v hudebním doprovodu M. Richtera. No neber to! Každému se nemusí líbit, že mu není všechno polopaticky vysvětleno, že musí zapojit jistou dávku empatie a pochopení, že není předmětem příběhu “kam 2% populace zmizela“, ale “vyrovnání a přízpůsobení se této události těch pozůstalých“... ale já to žeru. // Final Season: duben 2017

plakát

Noční recepční (2016) (seriál) 

Škoda, že se to táhne jak sopel, přestože to má jen 6 epizod.

plakát

Mikrob a Gasoil (2015) 

Gondry se zase vykašlal po nějaké době (Prosíme přetočte, Zelený šušeň) na svůj osobitý styl. A tentokrát už jsem nenašel tu sílu dokoukat to. Prvotřídní nuda.

plakát

Saulův syn (2015) 

Super audiovizuální zpracování s žalostným dějem v čele s iracionálním chováním nejen hl. postavy.

plakát

Komorná (2016) 

Jak jsem viděl v programu Park Chan-Wook, bylo jasné, že víc nemusím vedět a vyrazil jsem na film zcela naslepo. ,,Přece nemůže zklamat, když se mu to za jeho tvorbu podařilo jen jednou.“ Jaký je výsledek? Rozpolcený. I když mě Park těmi svými režisérskými ujetými nápady, způsobem vyprávění a audiovizuálem opět pobavil, nemůžu už tak stoprocentně říct to samé o samotném ději filmu. Tím netvrdím, že by to bylo vyloženě špatné, očividně si to u spousty lidí nadšení najde, někomu možná jen postačí velice koukatelné lesbické scény, ale jsem u něj zvyklý na jiný standard a nezbývá mi, než stále vysněně doufat, že ještě někdy udělá další špičkovou Vengeance trilogii nebo něco jiného temnějšího, duchaplnějšího a vážnějšího (zde chybí tak trochu zapsaná v žanru „komedie“) rázu, jak jsem u něj zvyklý. (Kino Hvězda; 23.8.’16)