Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Eniky, beniky kliky hec, chytni negra za palec, jestli pouští nech ho bejt, černá barva nejde smejt. Smekám před Tarantinem že dokázal natočit tento geniální,kultovní film s takovou dávkou černého humoru která není ve všech ostatních podobných filmech dohromady.
Donnie Darko (2001)
Proč nosíš tu stupidní masku králíka? Proč ty nosíš tu stupidní masku člověka? Skvělý Sci-fi film se skvělou hutnou atmosférou, parádními hereckými výkony a koncem který vás donutí kouknout se na film ještě minimálně dvakrát...vřele doporučuji. PS: viděno 4x a vždy skvělý zážitek
Mechanický pomeranč (1971)
Klub rváčů (1999)
Film bez chyby...Skvělí představitelé v hlavních rolích (Brad Pitt, Edward Norton),anarchie, překvapivý konec...co víc si od filmu přát :) PS: podle mě nejlepší Fincherův film
Osvícení (1980)
Bezchybný Kubrick. Dle mého nejlepší Jack Nicholson který celý film táhne sám a výborný muzika z které mrazí
Forrest Gump (1994)
Americká krása (1999)
Dokonalej film.Skvělá hudba, nápaditý scénář.A Kevin Spacey ten mě zase uchvacuje, a potvrzuje že je jeden z nejlepších herců současnosti
Kung Fury (2015)
Já nevím co k tomu dodat...prostě tohle je fakt kurva boží