Recenze (49)
Případ Modrý (2023) (TV film)
Výpověd Augustina Bubníka dost pomohla tomu, že byl Bohumil Modrý souzen a odsouzen...
Po čem muži touží 2 (2022)
Tak to byla nejhorší role Langoše a to ho mám jako herce rád. Přece jen hraje lépe sukničkáře než ufnukanou ženskou. Nebylo to k smíchu ale k pláči.
Kameňák - Čisté město (2020) (epizoda)
Pustil jsem si Kamenák náhodou a milé překvapení. Nasmál jsem se i když některé fory jsem už znal. Neviděl jsem celý seriál, ale jen tento díl.
Štěstí je krásná věc (2020)
Podobně jako v "kurva hoši" Čenda s Janou kouzelně zbohatnou, nesmyslně rozhazujou peníze a nakonec opět zbohatnou. Takový méně vtipný kamenák, který končí násilným a nudným happy endem. Nezachrání to ani Taclík s Godlou.
Šeptej (1996)
Film Šeptej jsem viděl znovu po více jak 25 letech a líbilo se mi to i po té době. Malinko mi vadilo jak hrála Tatiana Vilhelmová hloupoučkou a jak se Jan Čechtický snažil být stále vysmátý. Dost to přehrávali, ale asi to tak David Ondříček chtěl. Stejně je to stále na 5 hvězdiček. Kultovní film.
Fukušima (2020)
Děkuji, omlouvám se, ale byla to hrozná nuda.
Odznak Vysočina - Mrtvá ze mlýna (2023) (epizoda)
Tento díl byl natočen podle skutečného kriminálního případu. Seriál jsem viděl dnes poprvé a ve srovnání je o dost napínavější než seriál : Místo zločinu České Budějovice.
To byl zítra flám (2010)
Bože, to byla pitomost. Neskutečná nuda. V půlce jsem to vypnul. Ztráta času.
Přání Ježíškovi (2021)
Konečně film, který mě rozněžnil a záhřál u srdíčka. A jde to i bez vět typu: " I love you" a potlesku od náhodných kolemdoucích. Nechápu proč má tolik " odpadu" od hodnotících.
Nemilovaní (2017)
Silný příběh. Aljoša je svědkem hádky jeho rodičů a pochopí, že hlavním problémem je on sám. Nikdo z nich ho po rozvodu nechce a je jim na obtíž. A tak se jim ztratí ze života. Kluka mi bylo fakt líto. Na škodu filmu bylo jen to, že se v půlce film dost zpomalil..