Recenze (74)
Jsem v kapele (2009) (seriál)
Nechápu proč se to tolika lidem nelíbí. Chápu sice, že je to v podstatě blbost co se tam děje ale sranda dobrá. Nejvíc mě dostává Ash s tím jeho nerozumem a blbostmi co plácá. Legrace a nasmání je dost a taky jsou některý díly poučný. Zaslouží si alespoň 70%.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Než jsem film viděl nevěděl jsem co si o něm mám myslet.„Že by další Pán prstenů?” I když většina lidí tvrdí, že Pán prstenů byl lepší já myslím, že je lepší Hobit I když na ten film měl Jackson málo času. V kině jsem na něm musel být dvakrát. Byl hodně dobrý a je to nyní můj nejoblíbenější film.
Muž na laně (2015)
Opravdu dokonalý. Zemeckis mě znovu ohromil jelikož z filmu si člověk odnese příklad, touhu, zážitek a trochu srandy. Nemá žádnou vadu, ani na vteřinu jsem se nenudil. Životopisy mám rád a většinou jsou dobré a tenhle je jeden z nejlepších co jsem kdy viděl. Člověk by na tomto filmu určitě měl být v kině, je to opravdu něco.
Méďa 2 (2015)
Mnohem lepší než první díl. Tak sprostý a srandovní zároveň. Nadávky padají taky poměrně hodně. Méďa jménem Ted co kouří trávu, nadává a chce povolení být osobou. V kině se skoro každých pět minut všichni smály. Moje nejoblíbenější komedie. Luxus.