Recenze (247)
Muži, co zírají na kozy (2009)
"Then there?" :-o, "No, eighteen years later" tento film ma pobavil :)...tak vážny a pritom tak smiešny :D
Pan Nikdo (2009)
Keď si už jednu vyberieš, nejde to vrátiť späť... život má veľa možností, tak ktorú?
Tygr lidožrout (2007) (TV film)
toto by zaujalo ais len takého človeka čo v živote žiaden film nevidel...alebo dôchodcov,ale tak tí bezducho čumia na bárz čo
Nádherná Zelená (1996)
Aká sekta to točila? Určite sa dá žiť lepším a plnohodnotnejším spôsobom ako žijeme no tento film to podľa mňa netrafil...
Bez soucitu (2010)
"Welcome t oParis, baby" ... strašná hlúposť :D ALE! zábavná! :D... ten Travolta sa mi tam hodí. A keď som niekedy nevychádzal z úžasu, vtipné momenty to malo. Ten záverečný preslov bol svetový, nejedna slza mi vyhrkla, už som čakal že si dá dole tu vestu a skočia si do náručia. Dvojka Warx a Reece ma baví, dúfam že bude aj druhý diel.
Dospělost (2008)
60% Jednotka u mňa zanechala lepší dojem. Hudba sa mi v nej veľmi páčila a to vôbec niesom vyznávať daného žánru, no k filmu sa hodila a tu mi dosť absentovala. Vo filme je morálny potenciál aj nálady či pocity beznádeje postáv mohli byť lepšie vykreslené. Samové pátranie po ľuďoch čo mu chcú odpraviť rodinu mi prišlo trošku smiešne. No napriek všetkému som si film celkom užil. ** či *** rozmýšľal som dlho
Vetřelec ³ (1992)
Cítiť z neho niečo iné ako z predchádzajúcich častí. No nemyslím si, že bol slabší, čo sa často(vždy) stáva v podobných/hororových sériach. Jediná chyba, čo mu vytknem je, že už "zase" si musela poručíčka Ripleyová po tretí krát povedať "ach zas ten votrelec sa sem dostal:(". Do tretice ju ale už Alien dostal(hups to som asi nemal prezradiť :)) vlastne to bolo vzájomné a všetko sa to dobre skončilo. Nemôžem ísť s hodnotením dole, takže ako pri jednotke a dvojke ***** :).