Recenze (247)
V jako Vendeta (2005)
ťažko hladám chuť k takýmto filmom...mne pripomína 12 opíc alebo klub bitkárov ... všetko sú to dosť obľúbené a určite aj výborné filmy ... ale mne moc nezapasovali, ...asi im nechápem
Vicky Cristina Barcelona (2008)
sexi ženy, krásna alfa romeo, kontrast "bohémskeho" vs "konzumného" štýlu života a ktorý ma byť ten pravý? tak to je nezodpovedatelná otázka ... snáď ešte vyzdvihnem jednu repliku z filmu "takže ty si bi?" "niee, prečo by sme to museli hneď škatulkovať..." :)
Kopačky (2008)
Príjemná,zábavna pozerateľná komédia. Vhodná na pozeranie s poriadnou samicou ako napr. sú Milka Kunisová alebo Kristínka Belová...
Titanic II (2010)
Ak toto pustíte 3 ročnému dieťaťu do konca jeho života to bude mať následky, v podobe retardácie.
Tupíři (2010)
Robiť si srandu z twiligtu kvitujem...miestami to aj vidieť ale nedá sa na to pozerať neprerušovane a s menším náznakom záujmu,
Čistá duše (2001)
Veľký a silný film, diváka prilepí hneď k obrazovke. Ale nechcel som sa ním nechať tak ľahko omámiť. Niečo mu neverím ale ani sám poriadne neviem, že čo. Profesor Nash na čudáka a bifloša mi skôr stále pripomína drsného a nezávislého Richiho (American Gangster) , jeho žena napriek všetkému vyzerá vždy bezkonkurenčne krásna a vôbec všetko pôsobí stále idylicky. A možno som len paranoidný, celé to tak ma byť a naozaj to nemá chybu...
Moje první láska (1991)
veľmi roztomilé
Tenkrát v Americe (1984)
Tá časť z detstva je na 6* ostatné tak na 4-4,5* tak teda s odretými ušami 5*.
Rituál (2006)
Jáj, ten prekvapujúci záver ma vôbec neprekvapil:( dokonca bol tak otrasný, že znížil moje hodnotenie aspoň o 20-30% tak dávam 50-60%. Inak fajné, záhadne a pohlcujúce:).
Hačikó - příběh psa (2009)
Krásny príbeh. Tiež som skoro plakal. :) Dej je ale príliš jednoznačný takže plné hodnotenie nemôže byť.