Recenze (68)
Sněžné bratrstvo (2023)
Ono se to asi natočit ani jinak nedá. Několikrát jsem měl pocit, že koukám v některých pasážích na originál z roku 1993. Solidní film, který ale vzhledem k originálu působí možná někdy až zbytečně. 75%.
Potulný samuraj Kenšin: Počátek (2021)
Skvěle napsané. Bojové scény s katanou jsou to nelepší, co jsem doposud v daném žánru viděl. Příběh má spád a ani chvíli jsem se nenudil. Kamera je skvělá a herecké výkony jsou top. Není co řešit - 90%
Pobřežní hlídka (2017)
Nehorázná blbost, která si dělá srandu ze sebe až do takových mezí, že se tomu člověk prostě zasměje. Viděno doma v podnapilém stavu - 55%
Expedice: Džungle (2021)
Nečekal jsem od toho vůbec nic a byl jsem mile překvapen. Co na tom, že je zde jedno klišé za druhým, když to jako oddechovka funguje dobře. Humor funguje velice dobře, efekty fajn, role hercům sedly. Viděno v Cinestaru. 80%
Chlast (2020)
Co říct .... Vinterberg opět ukázal své kvality. Je sice pravda, že Hon je o level výš, ale tenhle počin určitě nezapadne. 90%
Hotel Artemis (2018)
Třikrát jsem u tohoto filmu usnul. Jako celek to není úplně katastrofa, ale podruhé už ne - 30%
Ad Astra (2019)
Těšil jsem se, ale došlo k velkému zklamání. Je to prostě jedna velká nuda. Za slzy Pitta a efekty - 45%.
Sociální dilema (2020)
Tak z tohoto dokumentárního filmu mě až zamrazilo. Je to děsivé... jak to vše dopadne, to ukáže až čas. 90%.
Nejvyšší skóre (2020) (seriál)
Asi nutnost pro každého hráče. Několik nostalgických chvilek, shrnutí a rozhovory s otci tohoto odvětví. 90%
Zrození fénixe (2020)
Ukázka neskutečné vnitřní síly a odhodlání. Neskutečný zážitek. 90%