Recenze (47)
Candyman: Ďábelský přízrak (2021)
Prostě klasický průměrný horor, neurazí, nepřekvapí…. Spíš tak 2,5 hvězdy…..
Špinavej John - Betty Broderick (2020) (série)
Ten její manžel si ani nic jiného nezasloužil.....
Poslouchej (2019)
Herecké výkony na 0 a toť asi vše! Nicméně chtěla by jsem vidět jak by ho reálně odtáhla do auta.
Krvavě rudé nebe (2021)
Ach jo.... tak nadějně to vypadalo na začátku....
My (2019)
Ty dvě hvězdy dávám jen za to, že to bylo chvílema vtipné.... jinák totální ztrata času....
Americká vražda: Rodina od vedle (2020)
První je věc je taková, že co někoho vede k tomu vůbec toto natočit.... Já ani nevím vlastně zda se toto dá hodnotit..Jednu věc opravdu nechápu a to, že na Csfd může dnes opravdu hodnotit, kde jaký idiot.... Komentáře typu.... ,,dobře jí tak,,.... Pani byla komplikovanější povaha, na druhou stranu kdo není?! Kdo má právo rozhodnout o tom zda někomu sáhne na život?! Zabít své vlastní dítě... Když píšu komentář, chce se mi z toho brečet a vše mi go vlastně dochází.... Musím vám dát v jednom za pravdu a to, že ta jejich matka byla opravdu kráva a chovala se tak, ale smrt to si fakt nezasloužil a ty holčičky taky ne.... toto do TV nepatří.......
Úniková hra: Turnaj šampiónů (2021)
Musím říct, že mě to fakt hodně bavilo. Konec mi přišel teda dost přehnaný, ale chápu, že případně potřebují mít otevřené vrátka ke trojce. Herecké výkony byli fakt super! Pokud bude pokračovaní tak už teď se těším.
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
Proste seriál dle předlohy české Pustiny a každý kdo pustinu viděl mi určitě dá za pravdu! Nicméně... bavilo mě to....
Příběh služebnice - Série 4 (2021) (série)
Pokud nebude 5 série tak ze 4 jsem fakt zklamaná....
Spievankovo 7: Angličanina (2020)
Katastrofa...toto má byť pre deti? Alebo to patrí niekam na psychiatriu???