Recenze (538)
Experiment (2010)
Stanfordský vězeňský experiment.. akorát ne podle pravdy..
Spectre (2015)
Silné 3*. Docela pěkná (průměrná) bondovka.
Konec starých časů (1989)
Dost nudná parodie na aristokracii..
Trhák (1980)
Muzikál´s not my kinda movie.
Roztržená opona (1966)
3,5*.
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
2,5*.. kdyby to náhodou dávali v televizi, tak je to koukatelné..
Případ Platfus (1985) (TV film)
Parádní fílm!
Utopím si ho sám (1989) (TV film)
Nádherné herecké výkony!
Potíže s Harrym (1955)
Jedna z nejlepších Hitchcockovek. 4,5*.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
První polovina skvělá, pak to ztrácí dech, kvůli té klišé zápletce.