Recenze (11)
Neviditelní (2014) (seriál)
Zatím jsem cca v půlce seriálu, takže budu v hodnocení opatrný, ale líbí. Je tam neskutečná spousta narážek na zkorumpovanou ČR. Možná kdyby to nasadili v jiné době (myšleno ne před komunálníma volbama) tak by mi to tak vtipný nepřišlo, ale takhle... zatím velké LOL! A doufám, že se to nepotopí do sraček ;)
Temný obraz (2006)
Když jsem tento film viděl poprvé, v době jeho uvedení, tak jsem z něho byl nadšenej. Jednak mě strašně bavilo to grafické zpracování a druhak to téma. Nedávno jsem viděl část v TV s českým dabingem (který byl pro mě dost strašný) a opět mě to chytlo, bohužel jsem ho nemohl z časových důvodů dokoukat a asi týden jsem si lámal hlavu nad tím jak to dopadlo ;). Věděl jsem, že když jsem ho viděl prvně, tak mi po skončení dost dával smysl a byl jsem strašně nasranej, ale na koho? Teď jsem si nemohl vzpomenout ani v náznaku... V první fázi jsem se chtěl podívat na ten film, ale pak jsem si řekl, že nebude na škodu přečíst knihu a tak porovnat jak to vlastně původně autor myslel. Jednak musím pogratulovat k perfektnímu zpracování a druhak když jsem jí dočetl, tak mi to opět začalo všechno dávat smysl ;) a opět jsem byl strašně nasranej a teď už vím i na koho! Ještě se vrátím k té grafice... mám pocit, že kdyby byl tento film normálně hraný a rušičky byly udělané v cgi (nebo nějak jinak), tak to prostě nebude ono. K tomu celému světu-tématu to prostě neskutečně padne. Modří už vědi :D
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Asi nejhorší seriál roku 2013.
Prokletý ostrov (2010)
Prokletý ostrov... dlouhou dobu jsem o něm slyšel vesměs samou chválu a dlouhou dobu jsem se mu vyhýbal. Nedávno jsem si udělal čas a vzal jsem Prokjletý ostrov na milost a pustil jsem ho do své mysli. Film mě velmi bavil, až na jednu věc... velmi záhy jsem rozluštil "záhadu" ostrova a v podstatě do konce filmu jsem čekal, jestli jsem se spletl nebo ne. Bohužel ne. Ale i tak tento film hodnotím velmi kladně. DiCaprio exceluje.
Star Trek (2009)
Ač nejsem fanda ST, tak tento film mě totálně nadchnul. Po dlouhé době opět jedno velmi povedené sci-fi.
Alenka v říši divů (2010)
Kouzelný film o dospívání, který je umocněný 3D technologii.
Rozpal mě, sakra (2011)
Scéna v obchodě, kdy se Alma "zasní" je prostě geniální :D
Dýchat (2011)
Zajímaví film, který diváka vtáhne do děje. Jediné co bych mu vytknu je délka. Osobně si myslím, že kdyby film byl o půlku kratší, tak vše podstatné šlo v klidu zanechat a dojem z filmu by zůstal stejný.
Mlýn a kříž (2011)
Vizuální bomba!
Marijiny (2011)
Spíš než film - "dokument" o smuteční slavnosti, jsem snímek vnímal jako dokument z poněkud zvrácené dovolené s kapelou Midi Lidi. Spíš by se film dal přirovnat k žánru film o filmu nebo to možná mohlo být o tom, jak Midi Lidi natáčeli videoklip ;). Myslím si, že kdyby místo Midi Lidi, vystupovala pro mě/Čechy nějaká neznámá chorvatská kapela, tak by to byl asi propadák. Jelikož mám rád Midi Lidi, tak hodnotím za 3, bez nich by to bylo za 1 max. 2 :/.