Recenze (12)
Pět mrtvých psů (2016) (seriál)
O něco lepší než Modré stíny. Bohatě by to stačilo rozdělit do dvou dílů.
Počátek (2010)
Tak trochu "matrixoidní".
V hlavní roli já (2008)
Neuvěřitelná černá komedie :)
500 dní se Summer (2009)
Summer je tak trochu emocionálně plochá...a kdyby nelítaly dny tam a zpět, v čemž jsem se začala ztrácet, tak by to nebylo až tak špatný.
Kick-Ass (2010)
Nejhustější akčňák, co jsem viděla.
Nesnesitelná krutost (2003)
Kdyby uměla Catherine Zeta-Jones hrát, tak by to bylo lepší.
Až tak moc tě nežere (2009)
Protrpěné dvě hodiny, s ujetýma mužskýma a ještě horšíma ženskýma. Vtip to nevidělo ani z vlaku.
Šestiraňák (2004)
Když se daří, tak se daří...
Bratři Bloomovi (2008)
Docela nuda.
Marley a já (2008)
Zbytečně dlouhé.