Recenze (14)
Warrior (2011)
Tož to je další tipická americká pohádka u které hned od začátku víte jak to dopadne, navíc to postrádá sebemenší kousek originality. A ten konec vyloženě ubohý. Jednou a dost.
Minority Report (2002)
Spielberg prostě neumí točit jinak než pro školou povinné. Námět ještě ujde ale to provedení je otřesné (viz ta honička s létajícíma poldama :D chytání očí které se kutálí chodbou do kanálu :D atd je jich až až), možná jako komedie by se to chytlo :D
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Jedna velká patriotická kravina od začátku až do konce. Na tak stupidní děj mu můžou skočit jenom ještě blbší amíci, než je ten chudák Spielberg.
Výchozí bod (2014)
zdlouhavé a neuvěřitelně absurdní.
Spider-Man 3 (2007)
To bylo jak Twilight sága se Spidermanem - no hnus.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Výborná atmosféra a skvělí John Goodman.
Spider-Man (2002)
Spiderman byl jedním s mých oblíbených super hrdinů ale tohle má do komiksu hodně daleko - miziví humor teda spíš žádný a to byl Spiderman vždycky jeden s nejvtipnějších. Spíš tak romantický film pro náctileté.
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Určitě lepší jak první díl , v pokračování najdete podstatně víc akce, postav a dinosaurů.
Jurský park (1993)
Jo efekty na tu dobu dobry ale děj už ne, je tam spousta absurdit proč film nemusím - dvanáctiletá holka co najde ten správný soubor a rozjede tak bezpečnostní system celého ostrova - tomu sem nevěřil už jako děcko :D
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Bezkonkurenčně nejhorší opravář lyží ( "kuchař" ) který kdy v televizi vařil