Recenze (14)
Hulk Vs. (2009)
Hulk vs. Thor *** - nemastné, neslané, neurazí, ale nenadchne Hulk vs Wolverine ***** - brutální, končetiny trhající, nadupaný akcí i hláškami a jako bonus ukecanej Deadpool
Arctic: Ledové peklo (2018)
"One Man Show: Survival" s excelentním Madsem Mikkelsenem
Matrix Resurrections (2021)
Flashbacky potěší, akce průměrná, Keanu a Carrie skvělý... Jinak těžký průměr a nevyužitý potenciál... Nějak se nemůžu zbavit dojmu, že tenhle díl vznikl jen jako povinný lovestory s happyendem... Škoda
K zemi hleď! (2021)
Místo zlého viru je to zlá kometa... Jinak krásná a chytrá sonda do hlubin společnosti s výborným hereckým obsazením.
Orel Eddie (2016)
Netradiční sportovec v tradičním příběhu "from zero to hero", který ale baví a nutí tě držet mu pěsti do poslední minuty.
Palm Springs (2020)
Mohla to být fajn oddechovka k zasmání, ale změnilo se v nudnou podívanou založenou na sexualitě a násilí (chudák koza). Bohužel ani Samberg svým výkonem to nedokázal vytáhnout na víc než slabé 2*. Výhrou po skončení sledování je to, že nejsem časové smyčce a nemusíš to vidět znova a znova a znova
Rozhněvaný muž (2021)
Syrový, drsný revenge s nemilosrdným a velmi velmi rozhněvaným Jasonem, který zabíjí i pohledem. Výborná retrospektivní výprava, skvělý soundtrack podtrhující celkovou atmosféru a ten závěr ...
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Opět jsem po dlouhé době viděl The Incredible Hulk a když pominu příšerný dabing, tak ten film mám docela rád.... Škoda, že Norton nepokračoval v MCU dál, protože Hulka zahrál víc než dobře... Musím přiznat, že Tim Roth si v roli zaporáka nevedl vůbec špatně, ale až po tom co se změnil na Abominationa... A teď k ději. Víceméně film ubíhá bez nějakých dlouhých natahovaček a nenudíš se... Začátek mi nevím proč trochu připomíná bourneovský styl..., Nicméně dialogy jako takové jsou někdy víc než o ničem, stejně jako romantická linka (kdyby nebyla nic se vlastně nestane), příšerný CGI, povedené "smash" scény a výborná závěrečná mlátička. Co bych ještě pochválil jsou super camea. Na víc než 4 hvězdičky to film nevytáhne, ale aspoň se u toho dá odpočinout a vypnout.
Centrální inteligence (2016)
Dwayne frčí a Kevin mu stačí. Zamotaná akční komedie... Tady vám opravdu půjde jen o tu zábavu a nabušenou mlátičku, protože od příběhu se moc čekat nedá, ale s tím už tak nějak počítáte od začátku. Fajn oddychovka na večer. Za mě 70% hlavně za tu symbiózu mezi hlavními hrdiny a vtipnými scénami.
Sicario 2: Soldado (2018)
Zklamání. Tak bych dvojku Sicaria, bohužel hodnotil. Nebýt Joshe Brolina a Benicia del Tora tak je to ještě horší. Suma sumárum - vynikající hlavní dvojice, skvělé prostředí, dobrá akce a kvalitní začátek po kterém začne děj rychle upadat až vás to přestane bavit. No a nakonec vás dorazí, že to skončí tak nějak nijak. Nic se nevyřeší, nic podstatného se nestane. Na jedničku se podíváte několikrát, u dvojky to stačí jednou. Proto 3 hvězdy (66%)