Recenze (281)
Talisman (2012)
Nudná blbost
Temný rytíř povstal (2012)
Jeden z nejlepsich filmu posledni doby. Velice a prijemne me prekvapilo, ze Nolan nijak neodbocil od predchozich dilu a herci tez zustali stejni. To jeste umocnuje zazitek. No prez pomaly rozjezd stejne za 5*. Ten konec me dostal. Naprosto dokonaly. Spolu s Avengers a Prometheus pro me urcite film roku. Nutno videt.
The Bay (2012)
Velice znepokojujici a tez necekane velice dobre!!!!
Total Recall (2012)
Slusne podareny vizual, komu se libil original, tomu se bude libit i tenhle. Dej dosti podobny, efekty super, navaznost na original film taky, ale chybel mi tam Kuato. :D Kinozazitek 4*.
Žena v černém (2012)
Historicky filmy nemusim, inu podle hodnoceni jsem cekal nejakou pecku, ale byl to proste prumer. Videl jsem spousty lepsich filmu ze stejnym nametem. Nevim no. 3/4 lidi se na to divalo jen kvuli Radclifovi - kterej to hraje fajn, ale porad vypada dosti mladounce. Jak rikam, nebyt Radclifa, byl by to naprosto obycejnej nijak nevybocujici horor......
Barbar Conan (2011)
Uplne zbytecny film. Hlavni hrdina hnusny a nesympaticky, dej o nicem, souboje na prd, ( kdosi mi rikal, ze je tam hodne krve - no marne sem cekal....... ) Nekoukat na to na 130 3D Plasme s DTS, vypnul bych to. Takhle alespon za solidni obraz a zvuk nemuzu dat odpad. BTW: 3D u tohoto filmu naprosto k nicemu.
Blood Runs Cold (2011)
No, měl jsem chuť v tom vedru na jedno vychlazený a dostal jsem příjemnou ale trochu táhnoucí se atmošku plnou nehezkejch švédů a jednoho hladovýho Amundsena........ Zde platí pravidlo - čtěte sakra pořádně ty čísla popisný....
Coriolanus (2011)
Tedy panečku, taková lahoda se jen tak nevidí. Po 10 minutách této sračky jsem nevěděl jestli se mi to zdá nebo ne. Nedokázal jsem uvěřit, jak může být někdo tak dementní a natočit něco takového. A už vůbec nechápu herce, co tam hráli a ve finále vůbec nedokážu pochopit, jak mohl tohle někdo zafinancovat. Negři v Africe nemaj co žrát, a tady se natáčí takové čůrákoviny, že je to až do nebo volající. Škoda, že už nežijeme za komára, protože v případě, že bych tohle viděl v té době a byl nějakej zasranej vrchní komín, okamžitě bych nechal na náměstí popravit jak štáb, tak rejžu, scénáristu, producenty i všechny přihlížející a kompars, protože pokud má někdo něco společného s takovou pochoutkou jako je tento snímek, tak řeknu jen jedno - toto plémě je potřeba vymítit....
Dogani (2011)
Až moc utahané, a filmy se špatným koncem mě serou. A tenhle mě nasral opravdu hodně.......
Drive (2011)
Tak na tohle jsem se tesil, ale behem filmu sem zacinal pocitovat, ze jak plyne cas, zacina to byt cim dal tim vetsi sracka. Todle sem fakt necekal, jedno z nejvetsich zklamani lonskeho roku. Byla to takova nuda, ze jsem musel i preklikavat..... Ohavnost.