Recenze (16)
Nelítostný Parker (2013)
Zbytečně dlouhá, chabší Stathamovka.
Přepadení v Pacifiku (1992)
Mladý Seagal, moc střílení, žádný pupek a málo aikida. Dobří záporáci Tommy Lee Jones a Gary Busey.
Zaklínač (2019) (seriál)
Knihu jsem četl snad jenom jednu nebo dvě. Herní adaptaci Zaklínač 3 mám velmi rád, tudíž mi svět Zaklínače není cizí. Musím říci, že ze začátku jsem moc nadšený nebyl. Serálu jsem dal šanci a postupně jsem dokoukal všechny díly. Zjistil jsem, že mě Zaklínač baví. První 2 díly jsou slabší, ale postupně to člověka vtahuje víc a víc a další díly jsou již lepší. Mnoho lidí Zaklínače porovnává s GoT, čemuž bych se chtěl vyvarovat, protože oba seriály jsou velmi rozdílné. Samozřejmě nejdůležitější postavou je Geralt a toho Henry Cavill ztvárnil velmi dobře a celý seriál táhne. Anya Chalotra jako Yennefer mi vůbec neseděla, ale později jsem si zvykl a docela jsem v ní tu Yen viděl. Občas bylo málo Geralta a moc Yennefer (např. poslední díl). Freya Allan toho zatím moc neukázala. Někdo si stěžuje na triky a CGI, ale v tom já nevidím nějaký velký problém. Hudba se mi líbila a souboje s meči byly skvělé, je vidět, na filmu spolupracovat Furdík. Mně osobně nevadí, že zde byly 3 dějové linie a autoři diváka přímo nevedli za ručičku, vždyť pozorný divák si toho všimne. Naopak mi přijde zajímavé, že se autoři inspirovali Dunkirkem. Nelíbí se mi, že se v seriálu hojně vyskytují "politicky korektní" menšiny na úkor autentičnosti a předlohy. Jsem zvědavý, co se bude dít v další sérii, určitě má potenciál toho nabídnout mnohem víc.
Velvet Buzzsaw (2019)
Zajímavá jednohubka, kterou stojí za to vidět. Film jednoznačně táhne Gyllenhaal a ostatní. Dobře stylizačně provedeno a zajímavá kritika společnosti skrz charaktery postav. Trošku mě mrzí, že mě film nedokázal úplně dějově vtáhnout.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Nejlepší vícesériový seriál.
Blade Runner 2049 (2017)
Tak jsme se dočkali, sequel k jednomu klasickému sci-fi je tady. A že to stálo za to. Film ještě více rozvíjí pozadí příběhu. Co musím opravdu vyzdvihnout je ATMOSFÉRA. Svět který Villeneuve vytvořil je úžasný, tak hustě vybudovanou atmosféru jsem u sci-fi neviděl hodně dlouho. Nechybí samozřejmě skvělý a více rozvitý příběh. Pomalejší tempo se mi velmi líbilo vzhledem k délce filmu. Skvělá hudba, skvělý Ryan a FANTASTICKY VIZUÁLNĚ ZPRACOVANÉ. Od filmu jsem očekával hodně, a Villeneuve to zase dokázal. Tleskám.
Equalizer (2014)
Černý John Wick.
Temný rytíř (2008)
Mistrovské dílo.
Čas probuzení (1990)
Herecká krasojízda Williamse a De Nira podtržená dojemným a zajímavým příběhem. Film je uvolněný a již zmiňovaní herci povyšují prožitek na vyšší úroveň.
Vetřelec (1979)
Nejlepší sci-fi horor. Příběh a scénář je geniální, ale čím tento film opravu velmi vyniká je hutná atmosféra. Vetřelec je opravdu málo vidět a stejně je divák v napětí po celou dobu filmu. Výborně režírovaný film, kterým nám Scott ukazuje, že je jeden z nejlepších filmařů současnosti.