Oblíbené filmy (10)
Joker (2019)
Nejen úžasný film, ale jeden z nejlepších, které jsem v životě viděl. Phoenixova dokonalá one man show, která vyrážela dech všem v kině. Pokud nedostane Oskara za tohle, tak už to můžou rovnou zrušit.
Logan: Wolverine (2017)
ANO! ANO! ANO! Od té doby co jsem se dozvěděl, že nový Wolverine bude mít R-rating, tak sem se těšil jako malé dítě. A bylo to přesně to co jsem si představoval. Drsný, brutální film, který si Logan konečně po těch všech filmech zasloužil. 5*
Hon (2012)
Po filmu zůstalo jen ticho, přerušované dýchání a červené oči. Neskutečné
Zápisník smrti (2006)
Dočkali jsme se zfilmované verze Death Note... Ještě aby ne, z krátkých anime je to špička v oboru. Ano někdo může namítat - jiný konec,vynechání důležitých postav a scén... Já říkám NO A CO? Pokud se jedná o film na motivy anime o 37 dílech... mangy o 108 kapitolách, tak se to do těch 4 hodin ( počítám i druhý díl ) nějak nacpat musí. Myslím,že režisér to zvládl nejlíp jak mohl. Každopádně Tacuja Fudžiwara perfektní jak vždy ( dle mého nejlepší asijský herec ) a vyobrazení Ryuka přesně jak má být. 5*