Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Animovaný
  • Krátkometrážní
  • Akční

Recenze (73)

plakát

Duch ve stroji (2017) 

Příšerný pseudofilosofický blábol. Jestliže japonský originál se v náznacích odkazoval na Blade runnera, pak toto ho regulérně vykrádá (ty deštníky, auta, pistole, bilbordy... můj ty smutku). A nejhorší na tom je, že ani krást neumějí. Triky vypadají jako počítačová hra (a Scarlett očividně neumí víc výrazů obličeje než průměrná herní postavička. Postavy jsou hloupé děti, kterým nedochází ani zcela jasné věci a musí scénárista dostrkat na správné místo ke správnému člověku ve správný čas, aby jim nakonec došlo že: A) Pokrok je špatný. B) Na vašich vzpomínkách nezáleží. (Ačkoli originál tvrdil pravý opak) Nuda a kýč. P.S. Juliette Binoche je sympatačka.

plakát

Anděl Páně 2 (2016) 

Připadala jsem si jako pošťák, který dostal epileptický záchvat a vysypala je na něj hromada vánočních přániček - v úmorné a nekončící křeči a ještě k tomu jsem pořád měla před očima kýčovité adventní obrázky. Vizuálně někde mezi levnou televizní inscenací a reklamou na Heru. Zajímalo by mě, jestli si Strach uvědomuje, že na sice točí katolické agitace, ale přitom není schopen dát Vánocům hlubší význam než jim přisuzuje průměrný hedónista - posílání ohyzdných pohlednic, konzumace cukroví, dárečky, opulentní ozdoby a rozněžňování se nad koledami. BTW - od kdy je kolednictví tak lukrativní povolání, že stojí za to zmlátit konkurenci a riskovat tím zatčení?

plakát

Balerína (2016) 

Hlavní hrdinka je sobecká oportunistka, která nic neví, nic neumí, ale dostane všechno, co chce, protože si omotá ostatní postavy kolem prstu. Já, že bych jí měla fandit? Raděj ne.

plakát

Děda (2016) 

Kameňákovitá komedie o těch "nejmodernějšich" dětech (příšerní herci), které se dostanou na ten nejburanštější venkov, kde po chvíli odsoudí Prahu, jako místo, kde jsou zjevně všichni naprosto přecitlivělí, závislí na elektronice a "nevlastenečtí". Nuda plná reklam na značky jogurtů a traktorů. Oceňují Valašské nářečí a krásné záběry krajiny.

plakát

La La Land (2016) 

Představě, že La La Land je nějaká křehká romantika, se musím od srdce zasmát. Lovestory se nachází několik mil za hranicí uvěřitelnosti, k postavám jsem dvě hodiny cítila naprostou lhostejnost a vlastně mi bylo úplně jedno, jak se bude příběh vyvíjet. La La Land opravdu nevypraví o lásce nebo citech. O čem tedy mluví? Inu, řekla bych, že o nevkusu současného většinového publika. Film umele vzbuzuje lítost nad dvěma starosvětskými umělci, které mainsteamovi diváci nechápou, a kteří potřebují najít někoho s "vyšším" vkusem, aby je ocenil a dal jim práci. Navíc vůbec není jasné, jestli ti odvázaně se tvářící snobové mají talent nebo ne. Musí nám stačit, že se věnují "vážné a nedoceněné tvorbě" a už za to si zaslouží náš obdiv. A tento postoj se přenáší i na Damiena Chanzelleho, který je rozhodně lepší režisér než scénárista. Sláva jazzu jako hudbě svobodné a živelné. Smrt nostalgii, která z něj činní nudnou záležitost pro suchary.

plakát

Mimoni jsou sekáči (2016) 

Těžko uvěřit, že něco tak dětinského a uřvaného jako mimoni se mohlo stát takovým fenoménem.

plakát

Tajný život mazlíčků (2016) 

V podstatě je to jen slabší verze Toy story. Postavy postrádají jakýkoli skutečný charakter, jejich základem je jen opakování (nebo spíše vřískání) vtipných hlášek a tvůrci s nimi násilně šachují příběhem, nechávají je vydat se na mise bez jakéhokoli skutečného důvodu, náhle měnit strany a uzavírat přátelství s někým koho se doposud pokoušeli zabít. Pokud jde o gagy, až unavně často se tu omýlalo téma vylučování, přesto jsem se některým (= neprojímavým) vtipů zasmála. Nemám důvod dát snímku méně ani více než 3*, protože se vlastně jedná o průměrnou záležitost, určenou dětem a dospělému diváku nedá nic víc než dokonalou animaci (ale ta tedy byla ☺). Mým letošním favoritem na Oscara je zatím jednoznačně Zootropolis.

plakát

Teorie tygra (2016) odpad!

Jeden z těch filmů, které jsou tak morálně posunuté, že mě jejich technické kvality prostě nezajímají. Děkuji xxmartinxx za jeho dlouhý komentář, ted už tu nemusím nic psát.

plakát

Zkáza krásou (2016) 

Těžko říct, do jaké míry je Zkáza krásou bulvár a do jaké dobrý dokument. Velkým mínusem filmu je moje dojatě brečí společnice (dokument má informovat a ne hrát na divákovy city), velkým plusem fakt, že oproti Lídě Baarové Filipa Renče je tohle kinematografické veledílo.