Recenze (405)
Atlas mraků (2012)
Viděla jsem film a následně přečetla předlohu, která je daleko lepší. Přijde mi, že ve filmu vynechali dost důležitých dovysvětlujících věcí, které podstatně ovlivnily můj pohled na děj a postavy. Film je podle mého názoru zbytečně dlouhý a po první polovině začne nudit. Nejvíc se mi líbil příběh odehrávající se v budoucnosti v Korei.
Mechanický pomeranč (1971)
Naprosto geniální kniha a film. Moc se mi líbila hudba a Moloko bar. Člověka až mrazí z toho, jak se nás film v dnešní době dotýká. Klade spoustu důležitých otázek, které stojí za zamyšlení.
Forrest Gump (1994)
Ve škole nás učili, že se nemáme smát postiženým a retardovaným lidem, proto jsem se většině "vtipných" situací nezasmála, spíše mi lezly na nervy. Hodný kluk s nízkým IQ se zamiluje do zlé holky, která s ním nakonec zůstane kvůli dítěti a penězům, jak dojemné! Ale v Americe je možné všechno.
Temný rytíř (2008)
Tento film oceňuju hlavně kvůli postavě Jokera. Na jeho výstupy se vždycky těším a zbožňuji jeho skvělé hlášky. Absolutně se nedá srovnat se svou starší filmovou verzí, kde Jack Nicholson vedle skvělého Heatha Ledgera působí zoufale trapně. Christian Bale je v roli Batmana velmi sympatický a charismatický (samozřejmě až po Jokerovi).
Domek z karet (2013) (seriál)
Každá další série je lepší a lepší a Frank Underwood a Claire čím dál odpornější a odpornější. V první sérii mi vadily Zoe Barnes a Peter Russo, ale teď si nemám na co stěžovat. Snad by epizody mohly být delší, vždycky mě zarazí, že naprosto geniální symfonie o politice v Americe skončí. Netrpělivě vyhlížím další sérii.